Jonas. Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Det ble trening i kveld, så kommer desserre ikke.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Sees på salg da gutter <3 Endret 7. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Kaos fra ende til annen. Kjøpte ingenting selv men dama gjorde det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Kaos? Fortell, fortell! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Venter i spenning på reports fra gjengen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Var først kjempelang kø for å komme inn, så fikk litt varm saft. Og masse masse mennesker overalt, men ja fikk meg en fin tur ikveld. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Successfull treff? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Var ikke med på det, var med fruen. Men virket som om folk klarte seg bra trass i alle menneskene og all køen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Successfull treff? Må vel kunne kalle det vellykket ja! Maten var utsøkt og det var godt selskap! Fikk meg en skjorte og en genser, pics kommer. Endret 7. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Her forventer jeg en skikkelig rapport, så kommer du ikke med noen detaljer!? Hvem var særest irl? EDIT: Var thrice like pot-head som vi alle har fått inntrykk av? Endret 7. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Pics or it didn't happen. Ble bare 2-3 bilder. Må skuffe. Vi klarte ikke å ta den helt ut på posering i butikken. EDIT: Var thrice like pot-head som vi alle har fått inntrykk av? Jeg møtte høy. Successfull treff? Var veldig hyggelig. Veldig god mat og det var et hyggelig selskap. Når det kommer til shoppingen ble vi en hel time forsinket grunnet treg betjening og at *kremt* en av oss hadde glemt invitasjonen, så vi måtte opp på campus der Kavinsky går for å printe ut en ny. Så beklager til de som ville møte oss for å handle! Vi hadde et lite håp om at noen skulle kjenne igjen Alexander fra bildene hans. Når det kommer til shopping ble det ikke mer enn en svart v-hals fra PRL. Endret 7. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Seriøst dere suger. Her venter jeg oppe lenge, og alt dere skriver er at det bare ble 2-3 bilder. C'mon. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Vi glemte det helt, faktisk. Tiden fløy for å si det mildt! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Tida flyr i godt lag, som de sier. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Dessuten tror jeg vi fikk nok blikk av bildet med fkm og meg hvor vi poserer med årets "must-have"! Regner med bildet kommer etterhvert Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, can't wait! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Som de andre sier, et meget hyggelig treff. Hyggelige folk og kjempebra mat. Salget ble jo egentlig ganske lite viktig, for vi hygget oss uansett. Vi har også funnet ut at billig sake i Norge ikke er noe å satse på Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Vi har også funnet ut at billig sake i Norge ikke er noe å satse på Haha det kan jeg bekrefte, sistgang jeg spøy på fylla var pga sake! Men godt å se at treffet var vellykket da. Gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå