thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det kan være lurt ja. Tar det på PM! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 ^Blind-dates er ikke gøy om du har nummer før daten! På den måten kan ikke jenta oppsøke deg når du finner ut at hun med rød hatt var feit. thrice: Når jeg sa sprit mente jeg egentlig bare alt over 15% Altså, alt fra vodka, vin, tequila etc. Ingen gin thou, fyfaen. Jeg og eksen ble full på 1l london dry sapphire gin i mine yngre dager (jeg var 16), har smakt helt jævlig siden det. Men får vondt i magen etter 3 flasker øl, og det er da ikke morsomt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Gin smaker litt...barnål egentlig Og jeg håper du ikke drakk det rent...? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det smaker barnål ja. Jeg liker en kald gin med tonic i. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ah, ikke mye er bedre enn gin tonic Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Og jeg håper du ikke drakk det rent...? Haha, jo Blandet med sprite i starten, men helvette hvor drit det smakte uansett. Så ble med at jeg shottet. Ler av det i ettertid, ble en lang vei hjem - for å si det slik. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Lol, hva med å drikke noe godt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha. er man 16 så er man 16. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 ^ TRUE. Tok det jeg fant i pappas skap, jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Og jeg håper du ikke drakk det rent...? Haha, jo Blandet med sprite i starten, men helvette hvor drit det smakte uansett. Så ble med at jeg shottet. Ler av det i ettertid, ble en lang vei hjem - for å si det slik. Prøvde det en gang, russekro og var nettopp fylt 18. Kveldens vert, vi var vel 6 stk, tok frem en halvfull flaske gin og en hel flaske vodka, og sa at disse skulle være tomme før vi gikk. I tillegg hadde alle med seg øl og annen drikke selv, skal spare dere detaljene, men det endte med at jeg og to andre kom oss på kroa, og de tre siste ble igjen. Aldri mer gin og sprite! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ah, ikke mye er bedre enn gin tonic Jeg liker Russchian kombinasjonen bedre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det har jeg faktisk ikke prøvd. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Her er listen over øl i Radioresepsjonens Verdensomspennende Øl-testLink Tsingtao Beer på 5. plass Endret 6. april 2011 av Cucum(r) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det har jeg faktisk ikke prøvd. Den bør du teste ut neste gang Synes den er mye bedre. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er 99% sikker på at jeg kommer på salget, så jeg kan sikkert skrives opp i førstepost jeg óg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg kommer også til salget med fruen men møter nok ikke opp til middagen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nei det er nok ikke noe vits, siden bord er bestilt allerede Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nå må dere snart komme med noe konkret om hvor dere har tenkt å møte andre forummedlemmer slik at jeg kan spionerer på dere uten at der vet hvem jeg er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå