thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Haha det går vel bra. Henrik snakker vel "andalitt", og det er galskap. Da håper jeg alle som skal være med står på listen på første side, og at de er ført opp på hva de skal være med på! Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er spent på ølen dere nevnte tidligere i tråden. Her er listen over øl i Radioresepsjonens Verdensomspennende Øl-test Link Tsingtao Beer på 5. plass Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha det går vel bra. Henrik snakker vel "andalitt", og det er galskap. Neida! Har lite dialekt, har skarre-r og iblant sier jeg du i stedet for deg, men det er ikke bevisst og jeg kaller det miljøskade, ellers er det lite dialekt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 wtf. Heineken er over Nøgne Ø, og Arendals Pils på førsteplass. Holy fail! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Arendals er jo nydelig! Gutta i RR har skjønt det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ganske sikker på at jeg kommer til salget Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Konge! Arendals er jo nydelig! Gutta i RR har skjønt det. Den er ikke så værst, men den hører ikke hjemme på 1. plass. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Konge! Arendals er jo nydelig! Gutta i RR har skjønt det. Den er ikke så værst, men den hører ikke hjemme på 1. plass. Jeg skal ikke kalle meg spesialist på øl, men jeg syns nå Arendals er bedre enn Tuborg, Carlsberg og Heineken, og det andre du får kjøpt på butikkene i Arendal. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Absolutt bedre enn Tuborg og Heineken. Er vel ganske likt med Carlsberg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Er det bare jeg som digger Corona? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 En kald Corona er digg på sommeren, men smaken er jo ikke akkurat så spesiell. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Enig med fkm der. Finnes langt bedre øl, og jeg rører helst ikke corona på høst/vinter/vår. Det smaker nesten ingen ting. Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare jeg som holder meg unna øl og drikker kun sprit ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det spørs. Er du classy og blander vodka med appelsinjuice på homeparties? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha, jeg drikker veldig sjeldent øl jeg og...går mest i vin Du er da ikke gammel nok, AnewZ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det spørs. Er du classy og blander vodka med appelsinjuice på homeparties? Yeah, classy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 God vin er skremmende godt. Er fort det blir litt for mye av det gode. Det spørs. Er du classy og blander vodka med appelsinjuice på homeparties? Yeah, classy That's how we roll on Jessheim Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Been there, done that... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Vi som skal møtes i morgen burde kanskje utveksle nummere? Eller i det minste avtale et møtested og en tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå