thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) På torsdag er det før-salg på Steen og Strøm Magasin. Og i denne anledningen hadde Alexander/Charle Bass en idè om at vi kunne møtes for en liten middag på Tabibito og dra bort og handle litt etterpå. Resturant http://www.tabibito.no/ Charles har reservert bord til kl. 1830. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Info om før-salget INVITASJON FØRSALG 7. JANUAR KJÆRE STEEN & STRØM VENN Vi inviterer til vårt eksklusive FØRSALG og til LANSERING av Steen & Strøm Venn FORDELSKORT! DATO: Torsdag 7. januar TID: Kl. 19.30 -22.00 Alle som henter sitt fordelskort i kveld, får automatisk tildelt 1000 poeng! Det koster ingenting å ha fordelskortet, det innebærer kun faste Venn-rabatter og andre fordeler for deg som Venn. Man kan melde seg på som venn på http://steenogstrom.no/Venn/ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Siden det er snakk om bordreservasjoner må alle interesserte melde seg på senest onsdag! For de som ikke skal være med på middag foreslår jeg at vi kan møtes kl 20.00 ved inngangen. Vel møtt! Påmeldte Alexander / Charles - middag og salg Thrice - middag og salg Fredrik / fkm - middag og salg Kavinsky - middag og salg bebeluv - salget snaffle - salget (han har tydeligvis angst og foretrekker å spionere på avstand ). Jonas - salget Noburu - salget Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det blir schpaa! Neida, skal ikke være fjortizz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Du kan skrive meg på som 99 % sikker Sier heller fra før onsdag hvis jeg ikke skal være med! Forresten, bor ikke du i Kristiansand eller noe Thrice? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) wørd Jeg burde rekke å være i byen kl 18. Joda, Fredrik. Men jeg er enda på juleferie i Akershus, så tar bare bussen inn. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Meg? ja, tar siste året på bacheloren min på UiA. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Æsj, du kunne jo ikke bare skippe dagen for oss kjekke, staute motekarer, da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hele dagen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg jobber i Akershus til kl 16. Skal ikke ned til Universitetet i Agder før søndag tenker jeg. Så kan ikke komme før kl 18. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg jobber i Akershus til kl 16. Skal ikke ned til Universitetet i Agder før søndag tenker jeg. Så kan ikke komme før kl 18. Da møter vi deg bare når du er i byen, Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det var planen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jobb i ferien? Det får man si! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vel ja. Jeg ligger på minus siden på bank kontoen nå, og klarer ikke å sitte stille en hel ferie. Bedre å jobbe. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jobb? Det får man si! Neida, jeg skal få meg jobb. En dag. Jeg er stolt av dere! Jeg er bare giddalaus Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har faktisk fått meg jobb Noe med mamma og pappa + en liten diskusjon om selvstendighet, eller hva det nå var de kalte det. De mente visst jeg og kjæresten er heldige som får bo gratis i et av familiens hus eller noe Så nå jobber jeg 8 timer i uken!! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) w00t? Jeg føler med deg. Har hatt den samtalen ganske mange ganger, men jeg er sta. Endret 5. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Herre. Dere priveligerte ungdom. Jeg har hatt jobbet siden jeg var 13 så jeg skulle ha råd til ting. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja huff, jeg har det rett og slett fryktelig Alexander Edit: Jeg har hatt sommerjobb en gang da, men det var mest fordi kjæresten skulle ha det, og da ville jeg ha noe å gjøre på dagen jeg og. Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tabibito eller Dinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå