Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan riste av seg irriterende mennesker?

Anbefalte innlegg

Hva gjør man hvis en person man ikke har noe til felles med vil være vennen din? Jeg går i en klasse på en videregående skole, med en jente som får meg til å irritere meg over alt hun gjør.

Det pleier som oftest å være sån at to mennesker må like hverandre for å være venner, men hun her skjønner ikke at hun ikke er min type person i det hele tatt. Jeg liker henne ikke og ergrer meg over henne hver gang hun trenger seg på. Hun tar ikke et hint. Hva ville dere gjort??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vær voksen og ta henne for det hun er. Du kommer til å angre om du blir uvenn med a..

Når du blir eldre kan hun kanskje være en grei person å "holde seg inne med" eller noe...

Kanskje du tilogme ender opp med å like henne en dag.. :p

Jeg tror ikke det er mulig å bli uvenn med henne egentlig. Alt av sånne negative ting preller av henne på en måte.

Det er såklart en mulighet for at jeg liker henne en dag, men jeg tviler sterkt. Vi er to helt forskjellige personer.. -.-

Lenke til kommentar

Jeg pleier alltid å slenge masse dritt til de jeg ikke vil være venn med. Si hvor stygg hun er, feit hun ser ut med de klærne, håret set ut som hun har dyppa i dass. Be henne slutte å dope seg før skolen og si at det ikke er tøft med røyke ånde. Dra på så mye du greir og jeg garanterer at du ikke får (u)ønskede venner :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_*
Vær voksen og ta henne for det hun er. Du kommer til å angre om du blir uvenn med a..

Når du blir eldre kan hun kanskje være en grei person å "holde seg inne med" eller noe...

Kanskje du tilogme ender opp med å like henne en dag.. :p

Et vennskap er et gjensidig forhold. Man er ikke venn med noen bare fordi vedkommende har lyst, men du selv ikke har lyst.

Men jeg har egentlig noe av samme problem. En "venn" jeg har vokst totalt fra, han er blant råner gutta nå, avslår han hver gang han tar kontakt, likevel kommer han bort til meg og prøver å kontakte meg. Vet ikke hvordan jeg kan bli kvitt han.

Lenke til kommentar

Ikke lett det der.. Men hvis hun ikke tar hintet i det hele tatt, så må man bare rive av plasteret fort og brutalt. Ta en prat med henne og få henne til å innse at du ikke er intressert i å henge med henne.

Ikke vær slem og kall henne ting, eller si hun er stygg, eller noe som går på henne personlig. Bare ta det helt rolig og si at dere ikke matcher personlighetsmessig.

Man kan ikke komme overens med alle her i verden, så det er helt normalt å ikke komme overens med alle man ser, så jeg ser ingen grunn til at du skal gå rundt å irritere deg over noe som kan unngås. :)

Lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nokså gammel tråd, men hadde det på samme måte som deg for en stund siden.

Jeg irriterte meg over en person som stirret på meg hele tiden, samt at han smisket med folk han ikke kjenner (bla meg). I tillegg er han litt småfet, så jeg gikk rett bort til han å sa:

"Koffor i helvette driv du å stirre så jævli på mæ??? Å kan du drit i å sleik rææva t folk hele tia, feite faen. Om folk itj like dæ, så godta det!!!"

- Kanskje det var slemt, men det løste problemet. Og han har nå fått seg en kompis på samme nivå som begynte i klassen for litt siden. :!:

PS: Jeg er trønder :roll:

Endret av jeysound
Lenke til kommentar
"Koffor i helvette driv du å stirre så jævli på mæ??? Å kan du drit i å sleik rææva t folk hele tia, feite faen. Om folk itj like dæ, så godta det!!!"

PS: Jeg er trønder :roll:

No shit?

TS: jeg tror veldig mange opplever en sånn en gang i livet. Det er dritt å avvise noen, og en må jo samtidig ta høyde for at denne personen ikke innser at h*n er innpåsliten, men tror kanskje at du liker h*n tilbake. Derfor er det viktig å si ifra så fort som mulig. Følg Smurstafa sitt råd.

Lenke til kommentar
Jeg pleier alltid å slenge masse dritt til de jeg ikke vil være venn med. Si hvor stygg hun er, feit hun ser ut med de klærne, håret set ut som hun har dyppa i dass. Be henne slutte å dope seg før skolen og si at det ikke er tøft med røyke ånde. Dra på så mye du greir og jeg garanterer at du ikke får (u)ønskede venner :)

hvis det hadde vært sant, lurer e på hvor mange som hadde dratt til deg :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor ikke du blir banket opp hver dag. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...