Gå til innhold

[Løst]Grei pc til 7-10.000 kr

Anbefalte innlegg

Du resonnerer godt ;)

Merkelig at de skal produsere to like prosessorer med ulik effekt, jeg tipper egentlig det er trykkfeil. Spør butikken?)

Hehe ;) Kan hende jeg gjør det, lurte på om jeg skulle sende en mail og prøve å prute litt på den SSD-disken siden jeg skal kjøpe for såpass mye. Er jo lov å prøve seg :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nr 1 er på 125W, nr 2 er på 140W - er ihvertfall én forskjell.

Okei. Er dette positivt eller negativt? :p Kanskje litt noobish spørsmål, men de yter jo det samme begge to, så å dra mindre strøm er vel igrunn en fordel og kanskje mindre varmeutvikling?

Helt korrekt, den ene er gammel type og den på 125W er den nye modellen, som er den du velger hvis du går for det :) Oppsettet ditt ser meget bra ut nå syns jeg! Kjenner jeg blir litt misunnelig attpåtil!

Lenke til kommentar
Helt korrekt, den ene er gammel type og den på 125W er den nye modellen, som er den du velger hvis du går for det :) Oppsettet ditt ser meget bra ut nå syns jeg! Kjenner jeg blir litt misunnelig attpåtil!

At du blir litt misunnelig høres bra ut! ;)

Men da tror jeg at endelig versjon av oppsettet er ferdig.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...32-5BFDFBE299A3

Har byttet kabinett, og valgt ram som de har inne på lager. Eneste jeg må vente på er skjermkortet, som er bekreftet 09.01. Fant ikke noe tilsvarende selv som var inne på lager. Så hvis ingen har noen innvendinger så bestiller jeg i morgen! :D

Komplett har forresten satt ned prisen på SSD-disken til 1850,- // Supert!

Lenke til kommentar
Gled deg, bare husk å bruk god ting på bruksanvisningen for montering :)

Vel, må vel innrømme at jeg er av den delen av befolkningen som leser bruksanvisningen etterpå ^^

Tror dette skal gå bra, er ikke så lenge siden jeg bygde pc sist. ;) Er vel bare hvor power/reset/hdd-lys osv skal være på hovedkortet jeg kommer til å snike på.

Edit: Ja, gleder meg som en unge! Og tusen takk for all hjelp folkens! :new_woot:

Endret av rc-halv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...