thoering Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, gjorde du det? Og synes du det vart verdt søvnløsheten? Det synes ikke jeg. Men men, er jo ikke hver dag. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Så å så... Jeg så vel egentlig ikke en dritt pga masse skyer. Ble jo ikke mørkere engang Men noe søvn gikk ikke tapt da jeg er våken på denne tiden av døgnet uansett. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Helt enig. Svært skuffende ! At astronomer kan hype dette opp så grådig skjønner jeg ikke. Trodde at 92,4% dekking av solen ville skape mye mer mørke. Det eneste som var litt kult var temperaturforskjellen fra "full" formørkelse til solen var udekt igjen. Allikevel. Her tror jeg det er mange som ble skuffet. På film blir det alltid liksom natta. Her ble det ikke mye mørkere nei. De som reiser rundt omkring på jorden for å få med seg flere slike hendelser skjønner jeg ikke meg helt på. Kunne vært artig å oppleve en totalformørkelse men tror ærlig talt ikke det blir bekmørkt da heller. Det er jo lyst ute, selv om solen er under horisonten. Nei, til sengs igjen alle mann ! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jo, ved en total formørkelse blir det faktisk så mørkt at man ser stjerner. Er man 1 prosent under, så blir det faktisk ikke mørkt. Men det sier noe om hvor vanvittig kraftig energiutstråling sola har. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hehe.. overskyet ja.. men nå på mårraskvisten forsvant skyene ja!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg lå faktisk våken i senga under solformørkelsen. Men når jeg leser hvordan andre opplevde den, er jeg glad jeg ble liggende i senga, og ikke sto opp. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg klart ikke å være oppe så lenge. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Kunne ikke se noe her. Været var desverre overskyet. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Til opplysning så måtte man bruke spesiallagde bilder for å se hva som skjedde. Jeg anntar at dere som var misfornøyde ikke brukte det? Her på Grefsen i Oslo falt forresten stjernene ned og avgrunnen åpnet seg, så det var over all forventning. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei! Mine solformørkelse briller låg igjenn på jobb.Og siden eg skulle tidlig opp for å gå på jobb.Og rekna med at eg kom til å sjå lite pga. dårlig vær på denne kanten av landet.La eg meg til å sove klokka 02.00. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Den var OK, ikke skuff og ikke "hurra", sikkert fordi jeg har sett en før (93 eller når det var) og visste sånn ca. hva jeg kunne forvente... Litt stilig lys når den var som formørkest (gøy ord:). En total formørkelse hadde sikkert vært fett. Meteorsvermen i forfjor (eller.no) var også stilig, ettersom jeg ikke hadde all verdens forventninger. Ellers digger jeg tordenvær. [edit: rot] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Nei. Det var en kjedelig opplevelse. Hadde ikke spesialbriller så jeg trosset alt jeg hadde blitt advart mot Lever enda da og ser alle bokstaver Var også litt overskyet så jeg rekner med sola ikke var så veldig sterk Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 ah shit.. jeg som skulle se den Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Sov.. Men min far hadde ørten og fjorten milliardær bilder klare når jeg sto opp og de var KJEDELIG Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, jeg så den, var våken hele døgnet, ville ikke gå glipp av den. Veldig ufornøyd, til og med en fyrstikk kan dekke mer enn det der... Tok en diskett, rev av plasten og brukte den plata inni til å se på.. Nais.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Sov.. i trygghet av at jeg ikke gikk glipp av noe noe spesielt. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Glemte visst hele skiten jeg. Skuffa over meg sjøl nå. Hadde vært artig å få med seg uansett og jeg hadde jo store planer om å stå opp og se, men denna gutten lå langt inn i drømmeland. Mora mi sa at det var litt rart. Alle fuglene sluttet å kvitre og begynte mye seinere enn vanlig idag! Håper jeg drømte noe digg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå