gamerman Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei Min tv som jeg kjøpte for 1-2 uker siden har fått en død pixel på den. Er en Samsung LE40B535. Jeg merket den 3 dager etter kjøp men da var butikkene steng veldig lenge etterpå pga juletider o.l. Går jeg tilbake til selger og får ny tv siden det har gått bare 2 uker? Har hørt noe rykter om det på nettet men står ingen ting spesielt på samsung sine hjemmsider. Vet de gir gratis reprasjon om det skulle skje også. Takker for svar Endret 4. januar 2010 av gamerman Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 samsung har egne reperatører på tv'ene så du må ta kontakt med dem ang. problemet. ringer bar eå sier hva problemet er så bestiller dem henting etter du har pakka den inn og klar for avhenting. husker ikke navnet på selskapet som driver med rep. av samsung tv'ene, men de vet det nok de som har solgt den til deg. de kom å henta min tv rett før jul, har enda ikke hørt noe.. ting tar tid Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 samsung har egne reperatører på tv'ene så du må ta kontakt med dem ang. problemet.ringer bar eå sier hva problemet er så bestiller dem henting etter du har pakka den inn og klar for avhenting. husker ikke navnet på selskapet som driver med rep. av samsung tv'ene, men de vet det nok de som har solgt den til deg. de kom å henta min tv rett før jul, har enda ikke hørt noe.. ting tar tid type tv har du? Det var en grønn pixel, altså at den sitter fast. Skal jeg prøve å punkt trykke forsiktig på den mens jeg slår på tven? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 samsung 52" a656 , hadde en hel pixelrad som ikke fungerte, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå