Märtha og Durex Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er Fotomagasinet.no konkurs? Returnerte varer dit 10 dager før angrefristen gikk ut og returen ble godkjent uten problemer. I følge daglig leder ble min konto kreditert dagen etter. Det har nå gått 3 uker, men ingen penger på min konto. Om Fotomagasinet gidder å svare på henvendelser er det bare bortforklaringer om at det nå har vært jul, ferie, kaldt, snøvær, dårlig brøytet, galloperende fotsopp o. l. Jeg fikk banken min til å sjekke status i saken og de finner ikke at det har blitt kreditert min konto noe selv om Fotomagasinet hevder overfor banken at de har en behandlinstid på 4 arbeidsdager. Veldig kjedelig å tape nesten 9K på en sak som dette. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er Fotomagasinet.no konkurs? Returnerte varer dit 10 dager før angrefristen gikk ut og returen ble godkjent uten problemer. I følge daglig leder ble min konto kreditert dagen etter. Det har nå gått 3 uker, men ingen penger på min konto. Om Fotomagasinet gidder å svare på henvendelser er det bare bortforklaringer om at det nå har vært jul, ferie, kaldt, snøvær, dårlig brøytet, galloperende fotsopp o. l. Jeg fikk banken min til å sjekke status i saken og de finner ikke at det har blitt kreditert min konto noe selv om Fotomagasinet hevder overfor banken at de har en behandlinstid på 4 arbeidsdager.Veldig kjedelig å tape nesten 9K på en sak som dette. Ser ikke ut som om det er konkurs i følge Brønnøysund ihvertfall. Finner ingen kunngjøringer om det. Bare purr på de du, det ville jeg gjort Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ta kontakt med Fotovideo. Daglig leder der, er kontaktperson for Fotomagasinet. Tror de opprinnelig var samme selskap, og det ser ut som de fortsatt er tett tilknyttet. Kanskje de kan hjelpe med å få fortgang i saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå