Jakestylez Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Om dere skulle reist på ferie i Norge. Hvor ville deres reist da? Personelig da ville jeg reist til Nord-Norge og feriert der da jeg aldri har vært lengre nord enn Trondheim. Bor i Bergen. :!: Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er mye morsomt å utforske i Norge. Naturen i Lofoten er mektig, den bør du ikke gå glipp av. Fra Bergen er turen opp på Hardangervidda kort – å gå noen dager der med telt og fiskestang i sekken er en fantastisk høstaktivitet. Hardangervidda og Lofoten er begge eksempler på ekstrem natur – en langhelg i dype skoger er heller ikke å forakte, selv om en ikke kommer over de samme spektakulære naturfenomenene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 da vil jeg anbefale deg å ta hurtigruten til kirkenes. den stopper på de fleste byer oppover langs kysten slik at du får sett det mest viktige av kysten. Lenke til kommentar
NorChef Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lofoten uten tvil, har hytte der selv, er der annet hvert år, synd det er så langt. Hvis man liker hav og naturen så er dette ett must og mulighetene er mange. Vell å merke; hvis man er heldig med været itilegg så er det himmelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå