Gå til innhold

problemer i vice city

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får denne beskjeden når jeg prøver å installere patchen:

The program cannot update the installed version of GTA:ViceCity because of the following reason:

D:spillGTA Vice Citygta-vc.exe: unknown version

?? :shrug:

har du cracket verson?

Lenke til kommentar
Først må du installere alle nye drivere og sånt.  

Så installere denne cracken, patchen inneholder en fil og det er denne. Bare denne er no cd.

EDIT: Url fjernet.

Skru ned Draw Distance hvis det ikke hjelper.

Ligger patchen inni denne fila??

Lenke til kommentar
Nå tar dere sjanser gutter. Dere er klar over at man sannsynligvis blir utestengt hvis man legger ut lenker til no-cd cracker. Kjekt å ha originalen hvis man skal poste her.

Det er kjekt med no-cd crack selv om man har kjøpt det i butikken. Kan være et strev å måtte putte i CDen hver gang man skal spille!

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det så fører no-cd cracker bare med seg problemer som nettopp dette at patcher ikke virker osv.

Det er ikke så stress å sette cd-en i hver gang og som oftest står den jo i hvis det er et spill som en spiller mye.

Lenke til kommentar

Det er mulig det at det er lovlig men det er forbundet med piratkopiering og dermed liker ikke spillutviklerne det og ifølge retningslinjene her på forumet så liker ikke gamer.no det heller......

Lenke til kommentar
Jeg statset på at No-Cd cracker var lovlig siden det er mange respekterte

sider som har de. Sånn som

www.slettet-url.com og www.slettet-url.com

.......... respektert....?!???!?!!!??!?!? hør på hva du sier: www.slettet-url.com .... --> GAME, COPY, WORLD .... ringer det en bjelle? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...