sinnaelgen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) hva er best ? produsent av Radeon .. prisklasse : opptil 1500. hensikt: alt mulig maskin med W7 og god ytelse. Endret 4. januar 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 HIS og Sapphire vil jeg si har de beste ATI Radeon skjermkortene. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 HIS og Sapphire vil jeg si har de beste ATI Radeon skjermkortene. jeg har saphire på den gamle pcen og når jeg snart skal kjøpe ny får jeg bare vente til komplett får inn Saphire igjen. hva vill du bruke som argument for å fremme saphire fremfor HIS ? hva vill du bruke som argument for å fremme HIS fremfor saphire ? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ingen argument. Jeg har Sapphire på min nåværende PC, og jeg har kjøpt HIS til min nye PC som jeg snart er ferdig med å kjøpe deler til. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Eneste forskjellen på disse kortene er klistremerket og eventuelt spillet du får med på kjøpet. Kortet er og blir det samme med mindre de er forskjellig klokket - hvorav høyeste hastighet = best ytelse. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Grunnen til at jeg liker HIS og Sapphire best er grunnet- VAPOR-X, IceQ og iCooler kjølerene til Sapphire og HIS. PowerColor har også noen kort med kjøler fra Arctic Cooling. Vanlig stock kjøler synes jeg er for dårlig, og det er fint med skikkelig kjøler uten å måtte bryte garantien for å montere en selv. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Spiller ingen rolle hvilken produsent du velger så lenge du velger et standard kort. Som andre her nevner så er eneste forskjell klistremerke, bundle og eske forskjellen. Forskjellen dukker først opp om du ser på kort med alternative kjølere. Jeg er ikke enig med Svenni212000 at stock kjøler er dårlig. Stock kjøleren på 5870 f.eks er meget bra og støyer lite. Ser ikke vitsen med f.eks et Vapor-x kort for min del. Men igjen, kommer nok mye ann på hva slags kabinett kjøling man har ellers. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når det gjelder stock kjølere har jeg aldri hatt noen god erfaring med disse... Kjøleren på feks 8800GTX og 4870X2 er på langt nær gode nok. Men dette er vel en annen historie igjen... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Syns stock kjølere ikke var noe bra tidligere, men jeg mener de bli bedre hele tiden. Greit nok at kjøleren på 4870x2 bråkte litt, men man huske på at det er et dual gpu kort da.. Kjøleren på 8800gtx var bare sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå