Gå til innhold

E75 - blinkende konvolutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat kjøpt en Nokia E75 og ved første oppstart fikk jeg umiddelbart en blinkende konvolutt øverst i høyre hjørne som om det er kommet en sms til meg. Det har det imidlertid ikke og jeg blir ikke kvitt konvolutten. Noen tips om hva dette kan være?

 

Sansynlighvis en MMS som telefonen ikke kan åpne, gå på abbonnement leverandør sin internett side. Der finner du instillinger til din telefon. Disse innstillingene åpner for wap og MMS.

 

Hvis du har telenor: Klikk Her

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat kjøpt en Nokia E75 og ved første oppstart fikk jeg umiddelbart en blinkende konvolutt øverst i høyre hjørne som om det er kommet en sms til meg. Det har det imidlertid ikke og jeg blir ikke kvitt konvolutten. Noen tips om hva dette kan være?

Hei

Gå inn på Sim meldinger og slett alle meldinger på Sim.

Inn på meldinger , og så valg, og så inn på sim meldinger.Slett alle

Det fungerte på Nokia E72.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat kjøpt en Nokia E75 og ved første oppstart fikk jeg umiddelbart en blinkende konvolutt øverst i høyre hjørne som om det er kommet en sms til meg. Det har det imidlertid ikke og jeg blir ikke kvitt konvolutten. Noen tips om hva dette kan være?

 

Den klassiske forklaringen på dette på Nokia-telefoner er at det ligger sms'er lagret på simkortet. Sjekk ut denne linken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...