Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliter med dårlig ånde

Gjest horsebreath

Anbefalte innlegg

Gjest horsebreath

Heisann. Jeg er en gutt på 16 år som sliter med dårlig ånde. Jeg pusser tennene og tungen hver morgen og kveld, og tygger mye tyggegummi. Likevel er tungen min ofte hvit og dekket av belegg. Broren min kommenterer ofte at jeg har dårlig ånde. Jeg har prøvd å prate med foreldrene mine, og har spurt om de kan kjøpe SB-12, men de bare lo, og sa at de hadde merket det om jeg hadde hatt dårlig ånde. Utrolig frustrerende og ydmykende.

Så vet noen om noen tips eller kjerringråd til hvordan jeg kan få god ånde? Jeg kan i verste fall stikke ned på apoteket og kjøpe meg en flaske SB-12 selv, men det har seg slik at alle kjenner alle i denne lille bygden, så jeg er rett og slett litt redd for at noen skal se meg kjøpe det. Dessuten er jeg redd det er litt dyrt. Hvor mye koster en flaske?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg er en gutt på 16 år som sliter med dårlig ånde. Jeg pusser tennene og tungen hver morgen og kveld, og tygger mye tyggegummi. Likevel er tungen min ofte hvit og dekket av belegg. Broren min kommenterer ofte at jeg har dårlig ånde. Jeg har prøvd å prate med foreldrene mine, og har spurt om de kan kjøpe SB-12, men de bare lo, og sa at de hadde merket det om jeg hadde hatt dårlig ånde. Utrolig frustrerende og ydmykende.

Så vet noen om noen tips eller kjerringråd til hvordan jeg kan få god ånde? Jeg kan i verste fall stikke ned på apoteket og kjøpe meg en flaske SB-12 selv, men det har seg slik at alle kjenner alle i denne lille bygden, så jeg er rett og slett litt redd for at noen skal se meg kjøpe det. Dessuten er jeg redd det er litt dyrt. Hvor mye koster en flaske?

På forhånd takk.

Dra og kjøp deg en flaske SB-12, absolutt ingenting og være flau over. SB-12 er jo vanlig munnskyllevann, bare at det fjerner dårlig ånde i tillegg.

En flaske på 250ml koster 99,90kr på apoteket.

Endret av ExpulsioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...