mrsbiotherm Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Heisann, jeg er 15 år og bor i Drammen (som om det er viktig, men hehe). Jeg får ikke særlig lommepenger i uken, altså jeg har ikke råd til så mye. (100 ,-) Derfor kunne jeg tenke meg å skaffe meg en jobb, slik at jeg har litt ekstra penger til det jeg trenger/ønsker. Jeg bor ganske langt unna sentrum og butikker, men har naboer. Har også spurt om jeg kan vaske hos de, men svarene endte i et nei. Trengte ikke vaskehjelp noen av de. (Går forresten hverken buss eller tog hjem til meg heller, så derfor litt vanskelig å komme seg til/fra byen) Er det en jobb jeg kan gjøre hjemme eks. via dataen? tjene litt penger? Har en blogg, men ingen lesere, så å reklamere er kanskje ikke det største.. Ingen sponser vel folk som ikke kan skaffe kunder. Ellers leste jeg i tråden under her at vareopptelling er et alternativ. Så jeg får vel bare prøve å kombinere jobb med alternative hente-tider fra mor og far sin side, hehe. Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Finn en ting det ikke står noe om på nettet, lag en nettside og tjen penger på reklame. (De fleste er jo på nettet for å finne informasjon) Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Det hørtes jo faktisk ganske morsomt ut! Hehe. Og det kan da ikke være det vanskeligste heller? Bare at jeg må pirke frem noe veldig interessant! takk, skal tenke over dette! 10 kr er jo bedre enn intet, heh. Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det du og kan gjøre er og finne opp en person og blogge om han, og hans tanker. Det er da viktig og dra den heeeelt ut. Folk vil da lese bloggen din som igjen fører til penger. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det kan gå heilt til media o.l. intresserar seg, og vil ha intervju... Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da er det på med kostymet. Ville valgt en stil som ligner litt på denne: Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, tusen takk dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå