Sharp Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har lyst på dette settet med 16 GB OCZ-minne. Hovedkortet jeg har er dette Gigabyte AM2+ . Bør jeg være skeptisk siden det er oppgitt til å være minebrikker eksklusivt til P45-hovedkort? Noen med erfaringer på 16 GB minne i et AM2-system? Er det fare for ustabilitet? Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Ingen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke P45 spesial greier nei, skal funke på andre HK også. Men P45 har støtte for 16Gb totalt, nå vet jeg ikke om AMD har det i allefall med sin minnekontroller. Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ikke P45 spesial greier nei, skal funke på andre HK også.Men P45 har støtte for 16Gb totalt, nå vet jeg ikke om AMD har det i allefall med sin minnekontroller. "4 x 1.8V DDR2 DIMM sockets supporting up to 16 GB of system memory" står det om hovedkortet, så da må jo AMD sin minnekontroller støtte 16 GB. Da satser jeg på å bestille når jeg får penger. Regner ikke med DDR2-RAM kommer til å bli noe billigere enn det er nå? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 DDR2 blir IKKE billigere... Snarere tvert om, det blir DYRERE fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå