morti23 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=41669431 kjøpte dette for en stund tilbake, og jeg husker ikke hvordan man connecter kontrollen til størmadapteren,har mistet manualen skjønner dere og jeg finner ikke noen på internett.. noen som vet? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ordelingsfeil? Det kan bety to ting. Sett i mottakeren, blinker den da i 5 sek? På min setter jeg den i kontakten og tyrkker på en av knappene. Med en om gangen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er det strøm bryter? Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ordelingsfeil? Det kan bety to ting. Sett i mottakeren, blinker den da i 5 sek? På min setter jeg den i kontakten og tyrkker på en av knappene. Med en om gangen. jeg setter den i vegge og kan skru den av og på manuelt så er det en knapp som On/off og så står det learning code, hvis jeg holder den inne begynner den og blinke men skjer ikke noe mer utover det, har prøvd å holde inne noen knapper på kontrollen samtidig men skjer ikke no... Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Kretsen? Lokalt kretsmesterskap i stua. ___________ Da kan ikke jeg hjelpe, på min setter jeg en av mottagerene i veggen og trykker på "slå på" Når jeg setter den inn i kontakten blinker/lyser den i 5sek , dvs registreringsmodus og det vinduet er da du må trykke på den rette knappen på den rette kanalen. Sette inn nr 1 og trykke på 1. Ta ut nr 1 og sette inn nr 2 og trykke på 2 osv. Endret 4. januar 2010 av War Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Kretsen? Lokalt kretsmesterskap i stua. ___________ Da kan ikke jeg hjelpe, på min setter jeg en av mottagerene i veggen og trykker på "slå på" Når jeg setter den inn i kontakten blinker/lyser den i 5sek , dvs registreringsmodus og det vinduet er da du må trykke på den rette knappen på den rette kanalen. Sette inn nr 1 og trykke på 1. Ta ut nr 1 og sette inn nr 2 og trykke på 2 osv. nr? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fjernkontrollen har en av og på-knapp pr kanal. Sette boks nr 1(random) i vegg og trykke på på-knappen nr 1. Sette neste boks i veggen og trykke på på-knapp nr 2 på fjernkontrollen. Sånn programerer jeg mine fra Jula. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Fjernkontrollen har en av og på-knapp pr kanal. Sette boks nr 1(random) i vegg og trykke på på-knappen nr 1. Sette neste boks i veggen og trykke på på-knapp nr 2 på fjernkontrollen. Sånn programerer jeg mine fra Jula. Du får ha takk for hjelpen i det minste Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå