hcgustad Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 SDX må da være ubehagelig, med mindre du hopper mellom to posisjoner for bakoverstrafe venstre og bakoverstrafe høyre... Virker litt tuklete Movement : WASD Primary Fire : Mouse 1 Secondary Fire : Mouse 2 Hopp : Space/Sideknapp mus Crouch : Ctrl Action: F/E Samme kontrollene som Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 WASD seff Og vanlig oppsett på mus. R = Reload Space = Jump Left Ctrl = Crouch Left Shift = Strafe Use = Alt Previous weapon = Q (veeeldig greit i CS. Bruker derfor samtlige fingre jeg har på venstrehanda.. "Left shift = Strafe" Betyr det at du har A og D som "turn left/turn right" Jeg bare lurer... :o Lenke til kommentar
Micke Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Forward - A Backwards - Z Strafe Left - X Strafe Right - C Crouch - Tab Walk - Scroll (Mus3) Use - E Primary - Mus 1 Secondary - LShift Reload - Mus2 Jump - Space Change weapon - Mousewheel Genialt oppsett til bærbar (som jeg fremdeles holder fast ved) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 WASD seff Og vanlig oppsett på mus. R = Reload Space = Jump Left Ctrl = Crouch Left Shift = Strafe Use = Alt Previous weapon = Q (veeeldig greit i CS. Bruker derfor samtlige fingre jeg har på venstrehanda.. "Left shift = Strafe" Betyr det at du har A og D som "turn left/turn right" Jeg bare lurer... :o Mente "walk" :oops: Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 W:Fram A:Venstre S:Bak D:Høyre Q:Skifte våpen bakover E:Skifte våpen framover F:Use R:Reload Space:Duck eller Jump (spørs ka spill det er) Mouse 1:Vanlig skyting Mouse 2:Jump eller alternativ skyting (spørs ka spill det er) Shift:Gå Jeg HATER å bruke hjulet på musen, tilogmed å trykke ned det hjulet hater jeg, så jeg har i realiteten en toknapps mus (og tommelknappen fungerer nesten aldri) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Frem = W Bakover = Space Strafe venstre = Q Strafe høyre = E Bøye seg ned = Musehjul ned Reise seg opp igjen = Musehjul opp Skyt! = Mus venstre Skyt annerledes = Mus tommel Ladde våpen = R Hopp = Mus høyre Kart = Control (lett å legge hånda nedpå, ikke finger) Rope ferdige beskjeder = 1-9 Diverse våpen på knapper på venstre halvdel av tastaturet, f.eks CAPS lock, Tab, T, F osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå