strykebrettet Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Mine kontrollere er: action - mouse1 sec. action - casp lock fram - mouse2 bak - X høyre - D Venstre - S use - space hopp - a dukk - z Dette er noen av mine kontrollere. ikke sant Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 SDX må da være ubehagelig, med mindre du hopper mellom to posisjoner for bakoverstrafe venstre og bakoverstrafe høyre... Virker litt tuklete Movement : WASD Primary Fire : Mouse 1 Secondary Fire : Mouse 2 Hopp : Space/Sideknapp mus Crouch : Ctrl Action: F/E Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Tro meg, jeg synes kontrollerne er digg jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Bruker "de vanlige" jeg. Frem = W Venstre = A Bak = S Høyre = D Crouch = C Walk = Shift Use = E Primary = Mus 1 Secondary = Mus 2 også videre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 esdf er bedre. da ligger lillefingeren fint på z, som selfølgelig brukes til crouch. r = reload og a = use, så har man alt man trenger. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Piltastene tell å røre på seg Enter = Use Mouse 1 = Fire Numpad 1 Secondary (bare på cs) ellers ern på mouse 2 dukke = right shift ' = Walk Ctrl eller mouse 4 = Reload Page down eller mouse 3 = Previus weapon Numpad 0 = Hoppe Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hmm, det har jeg ikke tenkt så mye over, dessuten spiller jeg ikke så mye FPS lenger, men jeg bruker vel en noenlunde normal WASD-konfig, ser riktignok at folk foretrekker dukking på C her, noe jeg aldri kunne vendt meg til... må ha det, bare MÅ ha det på Ctrl... walk/run-modifier på Shift og hopping på Space er vel også ganske normalt... secondary ligger på RMB og våpenveksling på hjulet... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Movement = wasd Fire = Mus1 Secondary = Mus2 crouch = shift Walk = Left-crtl Action, evt F hvis Q og E er peek left/right = E Reload = R Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Foward = W Strafe Left = A Backwards = S Strafe Right = D Crouch = C Duck = Shift Use = R Primary = Mus 1 Secondary = Mus 2 Reload = E Jump = Space Kan ikke komme på noe mer behagelig, ser på venner som fortsatt bruker piltastene Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Spiller BARE BF1942:DC. movement:wasd fire: mouse1 alt fire: mouse 2 enter/usk: Mouse 5 reload: mouse 3 jump: space change gear: left shift phrone (elns): caps crouch: left ctrl spawn: F weap 2-6: q,e,r,t,y parachute: x Drepe alle fiender: Auto mode Thats it!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Bruker den standarde wasd config'en w- forward s- backpedal a- venstre d- høyre space - jump ctrl - duck/crouch e- use r-reload q- last used weapon mouse 1- fire mouse 2 - secondary fire alt - prone Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Brukte ei stund numpaden siden alle tastene lå perfekt ,hopp end dukk 8frem 7 og 9 strafe reload * drop weapon / use enter bruker nå wasd Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Tror jeg er den eneste i norge som har sånne kontrollere. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 kan ikke tro at du serriøst går med M2... spørsmål: hvilken plass pleier du å komme på? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Bruker disse til CS, UT og meste andre FPS. [*]Forward - W [*]Backwards - S [*]Strafe Left - A [*]Strafe Right - D [*]Crouch - Left Ctrl [*]Walk - Left Shift [*]Use - E [*]Primary - Mus 1 [*]Secondary - Mus 2 [*]Reload - Q + mouse 4 [*]Jump - Space [*]Change weapon - Mousewheel [*]Voice Comm - Z + mouse 5 Har perfeksjonert dem gjennom mange år nå Lenke til kommentar
slash Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 må vel pimpe mitt avanserte oppsett jeg også da. quake3 (lignende oppsett til andre spill) bind TAB "+scores" bind ESCAPE "togglemenu" bind SPACE "+moveup" bind + "say yrkeskvinne" bind 0 "weapon 10;sensitivity 9.3" bind 1 "weapon 1;sensitivity 7.9" bind 2 "weapon 2" bind 3 "weapon 3" bind 4 "weapon 4" bind 5 "weapon 5" bind 6 "weapon 6" bind 7 "weapon 7" bind 8 "weapon 8" bind 9 "weapon 9" bind = "sizeup" bind "+mlook" bind _ "sizedown" bind ` "toggleconsole" bind a "+moveleft" bind c "+movedown" bind d "+moveright" bind e "weapnext" bind f "weapon 9;sensitivity 4.2" bind q "weapprev" bind s "+back" bind t "messagemode" bind u "say ^1f^2u^3c^4k ^5y^6o^1u ^2a^3n^4d ^5t^6h^1e ^2h^3o^4r^5s^6e ^1y^2o^3u ^4r^5o^6d^1e ^2i^3n ^4o^5n" bind w "+forward" bind ~ "toggleconsole" bind PAUSE "pause" bind F1 "vote yes" bind F2 "vote no" bind F11 "screenshot" bind MOUSE1 "+attack" bind MOUSE2 "+zoom" bind MOUSE3 "say nordfjordEID! EIDe! harEID! lettEID! og arne da..." bind MWHEELDOWN "weapprev" bind MWHEELUP "weapnext" Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 WASD seff Og vanlig oppsett på mus. R = Reload Space = Jump Left Ctrl = Crouch Left Shift = Strafe Use = Alt Previous weapon = Q (veeeldig greit i CS. Bruker derfor samtlige fingre jeg har på venstrehanda.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Bruker omtrent samme som Soldier/Outlook: WASD: Gå/strafe Ctrl/Space: Dukk/hopp E: bruk (evt q/e til lean og f til bruk) Shift: gå Capslock: gå toggle Mus1: Skyt1 Mus2: Skyt2 (el.l.) Hjul: Opp=forrige, ned=neste Evt Tab:inventory/kart, Q: kast våpen/bruk inv etc Ettersom jeg er venstrehendt har jeg op en måte seks 'fingre' til rådighet, ettersom jeg bruker lillefingersiden av høyrehånda til å hoppe, så lillefingeren kan brukes til andre ting samtidig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 bind u "say ^1f^2u^3c^4k ^5y^6o^1u ^2a^3n^4d ^5t^6h^1e ^2h^3o^4r^5s^6e ^1y^2o^3u ^4r^5o^6d^1e ^2i^3n ^4o^5n" hehe, rir man på hester i Q3? fet kommentar... "bind MOUSE3 "say nordfjordEID! EIDe! harEID! lettEID! og arne da..." denne var jeg mindre fornøyd med, sette Hareid i den sammenhengen... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 pilene til styring kp_ins for hopp ctrl for dukk enter for use Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå