nordin Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg lånte cden til en kamerat og installerte XP home edition på pcen min (med en cdkey jeg fant på nettet). Jeg blir mange ganger påminnet om at jeg må aktivere Windows innen 29 (30) dager etc. Videre må jeg taste inn en produktnøkkel (cdkey). Ska dette være den samme jeg tastet da jeg installerte xp? Er det noen måte® å unnslippe på? Hvor finner jeg eventuelt ut cdkeyen jeg tastet inn da jeg installerte? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Å nei du, du må kjøpe en plate selv får å kunne bruke winxp etter 30dager. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Nei. Hadde det vært normale priser hadde jeg kjøpt XP, men når prisene er skyhøye er det ufattelig at folk legger ut så mye penger når man kan få det helt gratis. Hvis det ikke er noen annen utvei får jeg heller tak i en XP pro-cd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 ca 1000kr, kan bruke mye penger til hardware men ikke til os Bestiller du OEM programvare kan dette kun kjøpes/selges sammen med ny PC. OEM Kan også kjøpes sammen med ny Hardisk, ny CPU eller nytt Hovedkort. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er det noen måte® å unnslippe på? Hvor finner jeg eventuelt ut cdkeyen jeg tastet inn da jeg installerte? Slikt vil vi ikke ha i forumet, posten stenges. Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg