Thor. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei. Til jul fikk jeg meg en Nintendo DS. Jeg fant ut jeg skulle skaffe meg et par spill og bestilte. Like etterpå fant jeg ut at jeg heller skulle gå for noe på modnet.no så jeg sendte kansellering via cdon.no's supportsystem. Svaret jeg fikk: Hei **, Takk for din henvendelse. Det er dessverre for sent å avbestille ettersom ordren har kommet for langt i prosessen. Om du ønsker å returnere produktet etter du har mottatt din leveranse ber vi deg kontakte oss. Alt dette skjedde 31-12-09, svaret fikk jeg 2-1-10 og idag for to timer siden fikk jeg melding om at pakken var sendt. Hva er dette for et merkelig system vet jeg ikke men jeg trenger litt veiledning på hva jeg skal gjøre. Skal jeg la pakken ligge på posten i 14 dager eller skal jeg skrive ut pakken og sende den tilbake? Det ligger jo ting verdt 1000 kroner i den pakken som jeg egentlig trodde kunne få tilbake med en gang de fikk avbestilling. ... hva nå? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/..._angrebbrgi_bes Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Selv om en vare ikke er registrert som sendt, kan det være at den er pakket og evt sendt til Postkontoret (er vel først når de scanner den inn at den blir registrert som sendt, og det kan til og med gå tid fra scanning til det blir registrert). Når du får beskjed om at varen er kommet til ditt postkontor, kontakter du CDON og gir beskjed om at du ønsker å benytte angreretten. De vil da gi deg rutiner i forhold til dette (mest sannsynlig må du merke pakken med et returnummer, og muligens fylle ut et angrerettsskjema). Gå på Posten, hent pakken, utfør rutinene fra CDON, og send den tilbake. Du må betale returporto, men varens verdi samt porto til deg skal du få tilbake fra CDON. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå