Spenis Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, jeg har en Acer travelmate 4650 som jeg trur er fra 2006. Denne pcen har bare 60GB HDD. Jeg har windows XP Så jeg vil kjøpe en ny. Jeg har lyst på 500GB harddisk mine, jeg vil ha en som er større en 60GB må jeg si. * Hva kommer dette til og koste? * Hvilken butikk anbefaler du jeg skal kjøpe den i? - Er det virkelig harddisk til denne pcen? Harddisken må ikke ha Windows XP, den kan godt ha vista eller windows 7. Jeg mener ikke EKSTERN Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei, jeg har en Acer travelmate 4650 som jeg trur er fra 2006. Denne pcen har bare 60GB HDD. Jeg har windows XP Så jeg vil kjøpe en ny. Jeg har lyst på 500GB harddisk mine, jeg vil ha en som er større en 60GB må jeg si. * Hva kommer dette til og koste? * Hvilken butikk anbefaler du jeg skal kjøpe den i? - Er det virkelig harddisk til denne pcen? Harddisken må ikke ha Windows XP, den kan godt ha vista eller windows 7. Jeg mener ikke EKSTERN Takk for alle svar. Hei, I følge de opplysninger jeg har bruker denne en IDE disk så det er begrenset hva du får i handelen, alt har vært SATA de siste par årene. Den største disken jeg finner som passer er: https://prisguiden.no/produkt/67253 (Samsung 160GB). Jeg synes Amentio er et greit sted å handle. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Harddisken må ikke ha Windows XP, den kan godt ha vista eller windows 7. Harddisken er tom den. ____ WD Scorpio er på 250GB. Hvis det er en IDE disk du er ute etter. Endret 6. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå