Cowboystrekk Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 har en bærbar som i signaturen. stort sett ligger fps på 25-35, noe som for meg er bra nok, men når det er mange fiender på brettene og det skjer eksplosjoner etc. synker det til 15 fps og det blir et problem å spille. jeg trodde det bare var å sette ned detaljene i grafikken, men det viser seg at spillet går akkurat likedan om jeg setter opp eller ned detaljer/oppløsning. Noen tips til hva som kan gjøre utslaget?noe jeg kan stille om på skjermkortet i windows f.eks som har mye å si for ytelsen i unreal 2 motoren? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 oppløsning ig ting som "world details" og ade andre typer detaljer om de ikke står på det aller høyeste så skal du kunne få bedre bilde.......f.eks ikke høyere oppløsning enn 1280x1024 og eks. normal eller hight på de fleste detaljer :wink: Det er bare å prøve seg frem Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 For å si det rett ut: sjermkortet ditt suger oksetestikkler ( for å si det mildt!) DET å bare DET hindrer ytelsen i et FANTASTISK oppskrytt spill... Grafikken er bra....resten er på godt vestlandsk: bås Kaptein_S Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 For å si det rett ut: sjermkortet ditt suger oksetestikkler ( for å si det mildt!) DET å bare DET hindrer ytelsen i et FANTASTISK oppskrytt spill... Grafikken er bra....resten er på godt vestlandsk: bås Kaptein_S Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 har en bærbar som i signaturen. stort sett ligger fps på 25-35, noe som for meg er bra nok, men når det er mange fiender på brettene og det skjer eksplosjoner etc. synker det til 15 fps og det blir et problem å spille. jeg trodde det bare var å sette ned detaljene i grafikken, men det viser seg at spillet går akkurat likedan om jeg setter opp eller ned detaljer/oppløsning. Noen tips til hva som kan gjøre utslaget?noe jeg kan stille om på skjermkortet i windows f.eks som har mye å si for ytelsen i unreal 2 motoren? Det er som nevnt skjermkortet som er flaskehalsen her. Du kan ikke regne med å kjøre spill med full grafikk på en laptop uansett. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 vet at skjermkortet ikke er så bra,men jeg måtte ha bærbar å da var det ikke noe særlig bedre å oppdrive. det eneste som overrasker meg er at spillet går sånn ca. like raskt på max oppløsing/grafikk som på minimum oppløsning/grafikk.trodde det skulle være store forskjeller?vet dere om det er mulig å kjøre spillet i opengl istedet for direct3d?vet at det går med ut2003... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå