Gjest Fredrik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hvorfor i all verden vil du suge en penis, er du homo? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hvorfor i all verden vil du suge en penis, er du homo? Hvorfor er man homo om man prøver å suge seg selv? runker ikke du? Lenke til kommentar
Gjest Fredrik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hvorfor i all verden vil du suge en penis, er du homo? Hvorfor er man homo om man prøver å suge seg selv? runker ikke du? Er ikke dømmende, men blir rett og slett helt fjernt for meg at en skikkelig mann ønsker å ha en penis borti kjeften sin. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det blir vel nesten like "homo" som å ta på pikken sin.. Lenke til kommentar
Gjest Fred Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det blir vel nesten like "homo" som å ta på pikken sin.. Bullshit, det er noe helt annet å ha lyst til å ha pikk i munnen sin Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det blir vel nesten like "homo" som å ta på pikken sin.. Bullshit, det er noe helt annet å ha lyst til å ha pikk i munnen sin Sier hvem? Nå har jeg ikke penis, men jeg er ganske sikker på at det er følsomheten i penisen som gjør det verdt det og ikke følsomheten i munnen. Lenke til kommentar
Gjest Fredrik Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det blir vel nesten like "homo" som å ta på pikken sin.. Bullshit, det er noe helt annet å ha lyst til å ha pikk i munnen sin Sier hvem? Nå har jeg ikke penis, men jeg er ganske sikker på at det er følsomheten i penisen som gjør det verdt det og ikke følsomheten i munnen. Sier jeg. Å ville suge penis er homsete. Punktum. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Å suge penis av det samme kjønn er kanskje generelt definert som homofili, men å suge seg selv derimot er å prøve ut noe nytt med seg selv. No shame in that, selv om jeg garantert ikke hadde klart om jeg hadde prøvd. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) [quote name='Fredrik' date=' 3. september 2010 - 12:21' timestamp='1283509295' Sier jeg. Å ville suge penis er homsete. Punktum. Du får nok ikke matcho-poeng for det, men uansett veldig umodent sagt. Du er toppen 14? Endret 5. september 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Gjest anonsug Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei, jeg er en gutt på 16 år. Jeg klarer å "suge" meg selv, det vil si at jeg har penisen 3-4 cm i munnen, dette er bare på grunn av at jeg er myk. det som kan hjlpe er å sitte på do, dette rompa så langt bak på dosetet som mulig, og derretter bøye hodet ned, helt tul du treffer penisen Det hjelper også å "skyte" ut magen, da kommer du lettere ned, Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjempelett, jeg gjør det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg