Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mulig å suge sin egen penis?

Gjest sugegutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om antall skrivefeil i èn post ville sunket dramatisk om småguttene ikke alltid prøvde å stappe sin egen penis inn i sin egen munn...

Den må bare i signaturen min, får jeg lov? :love:

Så lenge du quoter meg og linker til det aktuelle innlegget, så vær så god :)

Lenke til kommentar

Jeg så på en gang en gutt som prøvde. Han klarte å slikke hodet, så tror de de mjukeste folka kan greie det etter litt øving.

Tror de fleste klarer berøre forhud eller glansen om de prøver og rekker ut tunga.. Men om man skal suge seg selv må man yttligere 10 cm ned, og ryggen greier rett og slett ikke bøye seg så mye. Om man har over 25 cm på utstyret skal det vel gå greit, men man må ha en utrolig bøyelig rygg om man skal klare det med en "vanlig" penis.

Lenke til kommentar
Vil minne om at det ligger et bilde som kan være støtende om man går inn på den linken Mortania linker til.

Ellers står det på siden det er linket til at færre enn 1% av alle menn kan utføre oralsex på seg selv, i følge en amerikansk studie, men at det kan hjelpe å drive med yoga, bøyeøvelser, gymnastikk generelt, og det å bruke tyngdekraften til hjelp.

Det ryktes jo også om at Marilyn Manson har fjernet et eller flere av ribbeina sine for å kunne gjøre dette..

ja de har nok testa alle de 305 (?) millionene i usa for det tenker jeg.. :p

i USA er det nokk ikke feil men vis man hadde testa det i kina villie sikkert tallene vært nærmere 50% :p

Lenke til kommentar
Gjest jeangutt21

Det går kjempefint å suge seg selv. Jeg er veldig tynn å myk, jeg er danser og får dette til lett som ingen ting:)

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Fleksible på flere plan =P

Er nok riktig at vi er fleksible på flere plan ja. Myke, fleksible når det gjelder sex, flinke til å nyte digg sex og fleksible i forhold til gutter og jenter:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...