Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mulig å suge sin egen penis?

Gjest sugegutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
osen blir man mere myk da?

Begynn på turn. ;)

ok hehe det trur jeg ikke, jeg kan begyne og streke meg lenger og lenger det hjelper men vil ikke ha rygskader når jeg blir gammel :(

Har klart å berøre mitt eget penishode med tunga. teller det?

:hmm: kontakt meg på pm så får du noen gode råd av det eller bare se den linken som jeg sendet på side 2!

PS. nå driter jeg i skrivefeil tar det heller og rette på det senere

Endret av fsx
Lenke til kommentar
Eventuelt fjern x antall ribbein. Men det anbefales ikke. Marilyn Manson gjorde det for å suge seg selv, men han er vel ikke helt god. :p

fjerne ribbein? da turner jeg heller, men man kan få rygskader av turning:(, PS. kan man ikke slippe og turne og bare bøye seg helt til penisen gjøre sån hvær dag da kommer du deg godt til suginga av sin egen penis !? :cool:

suge seg selv hører veldig rart haha :rofl:

Lenke til kommentar
PS. kan man ikke slippe og turne og bare bøye seg helt til penisen gjøre sån hvær dag da kommer du deg godt til suginga av sin egen penis !?

Joda, du kan jo prøve det og.

ok men jeg trur jeg står over det har ikke lyst og gjøre det

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mhm_*

Det vil jeg si! Nå kan du vel prøve å runke med hånda, mens du har tunga der.

:w00t:

Nei, det tør jeg ikke. Har kommet i kjeften ved tidligere anledninger. Ikke særlig gøy. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det vil jeg si! Nå kan du vel prøve å runke med hånda, mens du har tunga der.

:w00t:

Nei, det tør jeg ikke. Har kommet i kjeften ved tidligere anledninger. Ikke særlig gøy. :thumbdown:

takk for at du gjorde meg svimel :(:thumbdown: , pysken er så plagsom!, jeg leste feil jeg trude det stod

"Nei, det tør jeg ikke. Har kommet i kreft ved tidligere anledninger. Ikke særlig gøy"

du skjøner har blit skremt på forumet så er plaget med pysken og svimelehet og sånt

Endret av fsx
Lenke til kommentar
Gjest Guest_EB_*

Hei du!

Ja det er fulttt mulig å suge seg selv! jeg greide å suge meg selv i løpet av 2 dager!!!! :new_woot: jeg greide å suge hele penishoden og lit mer! ønsker du å kunne kalre å suge deg selv , vil jeg anbefalle deg om at du bøyer og bøyer deg flere ganger i 1 time helt til du når lit av penisen! neste dag vil du kunne ta penis hoden i din mun! ;)

Men det går også lit på om du har lit lang penis eller ikke ! :|

har du ca 14/5 cm og over vil du kunne ta penis hoden lit i munnen, har du over 15cm og opp over ville du kunne ta hele penis hoden inn i munenn og lit mer kanskje! :cool:

Jeggjore ikke noe mere en å bare bøyde meg flere ganger og ga i til jeg fikk den inn i min munn!! ;)

Det var digg føllelse i penisen! :thumbup::D

Lenke til kommentar

Lurer på om antall skrivefeil i èn post ville sunket dramatisk om småguttene ikke alltid prøvde å stappe sin egen penis inn i sin egen munn...

Uansett er det ikke alle det er fysisk mulig for. Å bøye seg (det kalles å tøye...) flere ganger er ingen fasit. Det er et forslag.

Lenke til kommentar
Lurer på om antall skrivefeil i èn post ville sunket dramatisk om småguttene ikke alltid prøvde å stappe sin egen penis inn i sin egen munn...

Uansett er det ikke alle det er fysisk mulig for. Å bøye seg (det kalles å tøye...) flere ganger er ingen fasit. Det er et forslag.

Tja, de fleste i 10-12 års alderen klarer det nok med litt tøying, så det han sier er vel korrekt for sin aldersgruppe...

Lenke til kommentar
Eventuelt fjern x antall ribbein. Men det anbefales ikke. Marilyn Manson gjorde det for å suge seg selv, men han er vel ikke helt god. :p

Tull.

Sier du det fordi det høres utrolig ut, eller fordi du vet at det ikke er sant?

"It was rumored that Manson had his bottom two ribs removed so he orally please himself on stage at one of his concerts.

Manson did not have his ribs removed for oral masturbation, and has said so himself.

HOWEVER; He -Did- have his bottom two ribs removed after being assaulted. The bottom two ribs were damaged so badly that they were almost piercing skin, so for medical reasons, his bottom two ribs were removed. For more information about this, read his book "The Long Hard Road Out of Hell""

CowPunk

Marilyn Manson Removed a Rib – False

Beautiful people? We’re not so sure about that. This dark singer has been at the forefront of too many rumors to count. Perhaps the most notorious rumor is that Marilyn Manson had a rib removed to perform oral sex on himself, Ron Jeremy-style. Try not to throw up just yet—it’s just a rumor (phew). Anecdotage reported Manson saying, "People say that I removed my two bottom ribs so that I could perform oral sex on myself, but that's untrue," he explained. "The operation was far too expensive." Hey, at least he has a sense of humor about it…or is he serious?

Brianne DiSylvester

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Herregud som jeg lo.

Til alle dere som prøver å suge sin egen penis, spesielt dere som har tenkt å prøve på dette jevnlig osv for å få det til, vil jeg nevne på det sterkeste å praktisere ordentlig oppvarming og tøye skikkelig i lår, rumpe og rygg. Korsryggen er spesielt utsatt, og dere vil virkelig ikke få en skade i den. Driv gjerne med styrketrening ved siden av for å styrke ryggen. Pull/chin-ups og roing er gode øvelser. Se også denne artikkelen for dynamisk oppvarming. Tøy ut før og etter økten.

Edit: leif

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg hørte at L4r5 klarte å suge seg selv, men da hadde han øvd lenge så han ble myk. np suger han seg selv hele tiden går det rykter om :whistle:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...