Gjest sugegutten Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei! Er det mulig å suge seg selv? Jeg er ikke spessielt myk, tvert i mot ganske stiv. Finnes det da noe håp? Eventuelt erfaring eller lignende? Hilsen "sugegutten" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er mulig, men da må du nesten være ganske myk. Prøv et søk på autofellatio. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Wikipediaartikkel It is physically possible only for men who have sufficient flexibility or penis size or a combination of the two. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vil minne om at det ligger et bilde som kan være støtende om man går inn på den linken Mortania linker til. Ellers står det på siden det er linket til at færre enn 1% av alle menn kan utføre oralsex på seg selv, i følge en amerikansk studie, men at det kan hjelpe å drive med yoga, bøyeøvelser, gymnastikk generelt, og det å bruke tyngdekraften til hjelp. Det ryktes jo også om at Marilyn Manson har fjernet et eller flere av ribbeina sine for å kunne gjøre dette.. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Damer kan også gjøre det på seg selv, hvis de er myke nok Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Damer kan også gjøre det på seg selv, hvis de er myke nok Relevanse? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vil minne om at det ligger et bilde som kan være støtende om man går inn på den linken Mortania linker til. Ellers står det på siden det er linket til at færre enn 1% av alle menn kan utføre oralsex på seg selv, i følge en amerikansk studie, men at det kan hjelpe å drive med yoga, bøyeøvelser, gymnastikk generelt, og det å bruke tyngdekraften til hjelp. Det ryktes jo også om at Marilyn Manson har fjernet et eller flere av ribbeina sine for å kunne gjøre dette.. ja de har nok testa alle de 305 (?) millionene i usa for det tenker jeg.. 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke vet jeg, bare leser opp hva som står der Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vil minne om at det ligger et bilde som kan være støtende om man går inn på den linken Mortania linker til. Ellers står det på siden det er linket til at færre enn 1% av alle menn kan utføre oralsex på seg selv, i følge en amerikansk studie, men at det kan hjelpe å drive med yoga, bøyeøvelser, gymnastikk generelt, og det å bruke tyngdekraften til hjelp. Det ryktes jo også om at Marilyn Manson har fjernet et eller flere av ribbeina sine for å kunne gjøre dette.. ja de har nok testa alle de 305 (?) millionene i usa for det tenker jeg.. Eh? Er ingen studier hvor de tester alle. Man bruke vanligvis å teste et represantivt antall av befolkningen, i de fleste tilfeller tester man også over 1000 mennesker da det er det som er regnet som et sikkert tall. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eh? Er ingen studier hvor de tester alle. Man bruke vanligvis å teste et represantivt antall av befolkningen, i de fleste tilfeller tester man også over 1000 mennesker da det er det som er regnet som et sikkert tall. som eg hadde trodd ein skulle skjønne, så var det bare ein dårlig spøk 3 Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Eh? Er ingen studier hvor de tester alle. Man bruke vanligvis å teste et represantivt antall av befolkningen, i de fleste tilfeller tester man også over 1000 mennesker da det er det som er regnet som et sikkert tall. 1000 regnes ikke som ett stort nok antall nei.... 1000 er faktisk VELDIG lite hvis man skal undersøke sannsynligheten for noe som ligger veldig lavt som rundt 1%. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 1000 er på ingen måte "veldig lite", du må ta i betraktning at det skal vere mogleg å gjennomføre ein undersøkelse også. I denne samanhengen er det uansett lite sannsynleg at dette er noko som vil variere mykje frå person til person. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Eh? Er ingen studier hvor de tester alle. Man bruke vanligvis å teste et represantivt antall av befolkningen, i de fleste tilfeller tester man også over 1000 mennesker da det er det som er regnet som et sikkert tall. 1000 regnes ikke som ett stort nok antall nei.... 1000 er faktisk VELDIG lite hvis man skal undersøke sannsynligheten for noe som ligger veldig lavt som rundt 1%. Du vet 1% er en av 100, sant? Amerikansk studie det sier seg vel selv egentlig. Ca alle i Amerika er overvektig og vil mest sannsynlig ikke klare det uansett Ca alle er å ta litt hardt i. Under 20% av barn opptil 20 år er overvektig, 30% av den voksne befolkningen er overvektig, mens 32% av befolkningen er sykelig overvektig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tull og fjas er fjernet fra tråden, dette er ikke ungdomsskolen, selv om enkelte tror at seksualitetskategorien er plassert i fjortissland og at alt dermed er lov å tulle med. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Amerikansk studie det sier seg vel selv egentlig. Ca alle i Amerika er overvektig og vil mest sannsynlig ikke klare det uansett Ca alle er å ta litt hardt i. Under 20% av barn opptil 20 år er overvektig, 30% av den voksne befolkningen er overvektig, mens 32% av befolkningen er sykelig overvektig. Irrelevant, undersøkelser er satt opp slik at du representerer alle grupper i eit samfunn, prosentvis justert etter kor mange av dei det faktisk er. Dersom 30% av befolkninga er overvektige vil 300 av 1000 i undersøkelsen vere overvektige Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Irrelevant, undersøkelser er satt opp slik at du representerer alle grupper i eit samfunn, prosentvis justert etter kor mange av dei det faktisk er. Dersom 30% av befolkninga er overvektige vil 300 av 1000 i undersøkelsen vere overvektige Det overlater ergo potensielt 700 som har mulighet til å utføre autofellatio, og 10 som faktisk vil være i stand til å utføre det. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Evt. meget velutrusta overvektige. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hei, ja det er mulig man kan spise sin egen penis! haha tulla bare men det går an og suge sin egen penis vis du er veldig myk da!!, men hvor mye du skal være det veit jeg ikke! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Et godt og hjelpende innlegg fsx Jeg satt og tenkte noe her hin dagen, på nettopp dette. På wikipedia står det "En rapport fra amerikanske blabla". Jeg vet ikke hva dette er, men det kan jo være de har forsket på anatomi osv, og funnet ut et ca.-tall på hvor mange som kanskje kan klare det? Det vil jo så klart aldri bli nøyaktig uansett. For jeg tenker, om de har ringt rundt til folk og spurt er det jo sikkert de aller færreste som faktisk vet om de klarer å suge sin egen penis eller ikke, ettersom de aldri har prøvd. Det samme gjelder om de besvarer spørsmålet andre steder, tviler på at de fleste faktisk gidder å teste det for å kunne svare. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Et godt og hjelpende innlegg fsx Jeg satt og tenkte noe her hin dagen, på nettopp dette. På wikipedia står det "En rapport fra amerikanske blabla". Jeg vet ikke hva dette er, men det kan jo være de har forsket på anatomi osv, og funnet ut et ca.-tall på hvor mange som kanskje kan klare det? Det vil jo så klart aldri bli nøyaktig uansett. For jeg tenker, om de har ringt rundt til folk og spurt er det jo sikkert de aller færreste som faktisk vet om de klarer å suge sin egen penis eller ikke, ettersom de aldri har prøvd. Det samme gjelder om de besvarer spørsmålet andre steder, tviler på at de fleste faktisk gidder å teste det for å kunne svare. Har du prøvd da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg