livingman Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 hei hallo, idag fant jeg noe fyrverkeri under sofaen, men jeg har ikke lyst og kaste og har heller ikke lyst og skyte det opp. så hvordan kan jeg lagre dette til neste år uten at det blir ødelagt ? tenker da : tempratur , fuktighet osv... takker for svar ! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Legg det i en papp eske og putt det ned i kjelleren. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 kjelleren er egentlig samme tempratur og luft som det er ute er det det idiele ? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tja har ikke mye og si hvordan du lagrer det, bare du ikke har det i nærheten av peisen. Skal litt til for og ødelegge det. Funker ute, er det samme hvor. Garasjen eller bod om du har og. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 oky får sette det innerst i boden og håpe på at jeg greier og motstå fristelsen til og fyre det opp Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Kanskje ikke oppbevare i pappeske. Kjedelig hvis det blir brann i huset. Edit: som andre typer "ferskvarer" så må du forsikre deg om at de ikke går ut på dato. Endret 4. januar 2010 av mtvw Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har fortsatt litt småtte ri fra forrige nyttår, stått i et skap på rommet her siden. Fyrer opp litt nå og da Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg har fyrverkeri fra i fjor, året før det og året før det liggende i en haug på rommet, alt det funker fint enda det Så du trenger sikkert ikke gjøre det så vanskelig, bare ikke ha det ved ild eller plasser som er for varme eller kalde. Endret 5. januar 2010 av ScreamRape Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har fyrverkeri fra i fjor, året før det og året før det liggende i en haug på rommet, alt det funker fint enda det Så du trenger sikkert ikke gjøre det så vanskelig, bare ikke ha det ved ild eller plasser som er for varme eller kalde. Kulde har vell ingenting og si mtp. at de selger det ute i småboder i 10 minus osv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Solgt fyrverkeri i over 20- så det er ikke farlig nei xD Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 lett. du gjemmer alt i en pose og slenger det inn i ett skap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå