Rob3rt Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har i dag følgende oppsett: MSI K8NGM2 2x 512 ddr-ram AMD Athlon 64 3800+ Nvidia Geforce 7900 GT/GTO 256mb ram Trenger tips til hva jeg kan oppgradere her, cpu, minne, skjermkort? Og evnt hvilke komponenter som er kompatible. Setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
tainez Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 si hvor mye du vil oppgradere ville hjuplet Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 har 3-4000 til rådighet Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg ville nok kjøpt en Core i5 pakke. For eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495976 Dette vil dog ikke dra spill så alt for bra, så du kan jo heller gå for en Core 2 Duo pakke og et greit skjermkort ;-) Ikke kjøp et heftig skjermkort om du ikke har en kraftig nok strømforsyning! Du trenger minst 400w (anbefalt av komplett) for å kjøre oppgraderingspakkene deres. "Og for å stjele tråden litt", hva burde det neste hardware-kjøpet mitt være? Merk at en intel x25 g2 og windows 7 er på vei i posten. Hardware i signaturen Endret 5. januar 2010 av -sebastian- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå