Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å få installert WM6,5 på min HTC HD

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å finne problemet flere ganger, men jeg lykkes ikke..

Jeg startet med å laste ned denne: http://htcpedia.com/miri_wm21887_manila25_...rom.html?page=1

Prøvde å installere, det kom opp en error med link hit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435110 Jeg lastet ned den og, og gjorde som det sto. La .nbh fila i samme mappe.

Men fortsatt går det ikke? Samme error kommer opp.

Hva gjør jeg feil?

For det som er rart er at på oppstartskjermen står det windows 6,5 og Manila 2,5 i det ene hjørnet :hrm:

Jeg har tidligere gjort vanlig romoppdatering som har gått smertefritt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, prøver igjen..

Laster ned..

Åpner i WinZip, og trykker Extract. Lagrer filen i egen mappe.

Dobbelklikker på programmet og følger instruksjon.

Så kommer ERROR 240 FILE OPEN "The Update Utility can not open the requested file. Please check your Update Utility"

Lenke til kommentar

Telefonen er koblet til PC.

Og husk at du MÅ ha tilkobling med Active Sync på PC. Har du det? xD

Du må da ha innstalert ActiveSync på PC'n og når du kobler blackstone i PC'n så kan du velge mellom tre forskjellige tilkobling på skjermen på mobilen. Velg den øverste, "ActiveSync". Og husk og ikke skru av skjermen for da bryter tilkoblingen.

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Vel.. Jeg er ikke akkurat noe ekspert på dette altså :p

Jeg fikk ikke til å laste ned Active Sync, pga. Vistan. Så nå prøver jeg på Mobile device center eller noe sånt.

Det står at min HTC er tilkoblet..

Prøver å kjøre den Blacstone Wrapper greia igjen men jeg kommer like lagt :p

Åpner den Mobile Device greia og der står det frakoblet. Tar inn og ut usbn og ukjent usb enhet kommer opp..

Lastingen står på 0%..

Det er ikke meninga at jeg skal få til dette altså.... :p

Lenke til kommentar

ActiveSync er for win XP mens Windows Mobile Device Center er for Vista, en versjon for Vista 32-bit og en for 64-bit, og første gang må man bruke USB kabel.

ERROR [240] : FILE OPEN

When this error message appears, check whether the downloaded image is placed in the directory of RUU. If, for some unknown reason, you find that the ROM image is not located in the RUU folder, you have to download the RUU and retry again. Check that the contents of the folder is a CustomRUU.exe file and an .nbh file. If you put the os-new.nb file in by mistake instead of the .nbh, this is the error that shows up.

Lenke til kommentar

Det går fortsatt ikke.. Nå lastet jeg ned RUU også. La det i mappe sammen med .nbh fila. Nå kopierte jeg også begge deler slik at det ligger på PC og nobilen.

I det jeg setter igang når mobilen og pcen skal begynne å laste, kommer 0% opp og w. mobile device faller ut. I det jeg går inn i det så er mobilen frakoblet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...