Gå til innhold

[Løst]Kjøp av laptop HDMI

Anbefalte innlegg

Trenger noen tips til kjøp av laptop.

1. trenger HDMI kontakt med "lyd og bilde i samme kabel" men vet hvordan jeg ser forskjell hvilke pcer som har disse spesifikasjonene. iallefall ikke til under 7000. funnet denne: Multicom Compal KHLB2 : http://www.idg.no/pcworld/vg/article134360.ece?curPage=2 Åssen ser jeg dette?

2. skal brukes til litt enkel spilling f.eks Football M, poker og fungames.ellers surfing, filmer og musikk og litt nedlasting.

3. tanken var på pris var 5000-6000 kr men kan dra opptil til 7000 hvis det absolut er nødvendig til min bruk? å da er Multicom Compal KHLB2 mitt valg, men tror jeg klarer meg med en 5000 kr pc, men så var det denne hdmi med bilde OG LYD.. TRENGER TIPS. Mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med spesi var egentlig bare at det står HDMI men vil ha HDMI med digital sorrund lyd. kameraten min kjøpte med hdmi men fikk ikke sorround lyd på filmer på tven.

noen som vet ?? ganske blank på dette

Endret av NorChef
Lenke til kommentar

Takk for opplysningen. vil ikke ringe pga bor i utlandet å ikke billig å ringe fra, men tenkte å bestille på nettet nå og hente den i ferien min om 14 uker.

Det var det at kameraten min kjøpte en ny pc til jul med hmdi men denne hadde ikke souround lyd gjennom hdmi.

Så ikke sikker her, forslag til pc med hdmi bilde&lyd da?

Endret av NorChef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...