Gjest okok Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Jeg har vært sammen med en jente som er likegammel som meg (19 år) i 6mnd nå, og vi har ofte sex. Problemet er bare det at kjæresten min ALDRI får orgasme, dvs hun har verken fått det selv (!!) eller med de tidligere kjærestene sine heller! Det virker ikke som om det plager henne noe særlig, tror nesten det er mer irriterende for meg Det at kjæresten kommer (.. da i tidligere forhold.....) gir meg en ekstra boost på en måte. Har hatt både oral, og vanlig samleie i forskjellige stillinger, så har prøvd litt av hvert liksom. Er det noen som har noen tips?? takk Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Overbevis henne om å prøve (mer) på egen hånd. Greier hun det ikke selv blir det veldig vanskelig for deg å få til! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Finnes dem som ikke får orgasme og, da. Jeg har aldri sex for orgasmens skyld, er ikke ofte jeg gidder å ta meg bryet heller. Det er modig av deg å sette deg et mål om å gi henne en orgasme, men hun må først få det på egenhånd. Jo lettere en får det på egenhånd, desto lettere er det å få det sammen med partner. Lenke til kommentar
Gjest okok Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeeh, det er nok sant som dere sier, at hun må greie det sjæl først. Men siden hun virker litt care om det, så blir det sikkert ikke noe av Får vel bare overleve, noe jeg gjør, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg