Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Må man bo hos en vertsfamilie hvis man er en utvekslingsstudent (i VG2)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok an på hvem som står bak opplegget, og ikke minst om skolen har internatavdeling. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå, men varierer jo fra skole til skole - ikke alle har internat.

Hvorfor ønsker du ikke å bo hos en vertsfamilie? Det er jo litt av poenget, man skal jo bli kjent med en annen kultur, og alle jeg kjenner som har vært på utveksling og bodd hos vertsfamilie har vært veldig fornøyd og beholdt kontakten med familien senere.

Lenke til kommentar
Kommer nok an på hvem som står bak opplegget, og ikke minst om skolen har internatavdeling. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå, men varierer jo fra skole til skole - ikke alle har internat.

Hvorfor ønsker du ikke å bo hos en vertsfamilie? Det er jo litt av poenget, man skal jo bli kjent med en annen kultur, og alle jeg kjenner som har vært på utveksling og bodd hos vertsfamilie har vært veldig fornøyd og beholdt kontakten med familien senere.

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg er ikke så komfortable med å leve i et fremmeds hus i ett år. Så, kostskole er nok det beste og eneste alternativet om jeg skal bli utvekslingsstudent.

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...