Arthemax Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvor bor du då TS? Man har jo bedre chances i store byene en i små landbsygda. I Oslo Men jeg går ikke på diskotek, bare noen få fester. Så det er ikke så mange sammenhenger jeg kan møte noen. Og de få gangene jeg har vært tiltrukket av noen har jeg ikke turt å ta kontakt uansett :/ De veldig få som har vært interssert i meg har ikke jeg ikt noe særlig. Føler meg sær og alene, men takk for oppmutrende ord. Og ja, Detectable, en aspie-date hadde gjort seg. Haha! Med hver vår "passer" ;P Det generelle rådet vi gir dem som leter etter fast følge, men ikke liker fester, er å engasjere seg i en hobby eller et lignende sosialt miljø. Om du har en passe nerdete interesse kommer du til å møte massevis av gutter som har ventet hele livet på en jente med lignende interesser. Jeg har også stor tro på at åpenhet om diagnosen hjelper veldig for å bli for å bli forstått. Jeg tror at folk har oversett veldig mye rart fra min side fordi de vet at jeg sliter sosialt. Om gutta vet hvorfor du oppfører deg litt rart kan det være lettere å ta kontakt. Lykke til! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 absolutt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjære gjest. Jeg forstår at du har mye å lure på. Derimot blir det mye greiere dersom du velger å registrere deg her på vårt forum, og slutter å poste under mange forskjellige hatter. Gjestefunksjonen er ikke laget for det du brukeren den til, og du om du ikke følger tipset mitt, kan vi fjerne tilgangen din herifra. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg