Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg få kjæreste selv om jeg har asperger?

Gjest Asperger

Anbefalte innlegg

Gjest Asperger

Jeg er en 20 år gammel jente med asperger syndrom. Jeg har hatt store psykiske problemer tidligere, men har det bra nå. Jeg virker sosial utenvendig og har gode, men få venner. Jeg har aldri hatt kjæreste eller sex. Er det trolig at jeg kan få det i framtida? Jeg er veldig sjenert, men vil gjerne ha en kjæreste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Asperger
Jeg annbefaler deg på det STERKESTE å snakke hun som akkurat har startet denne tråden.

Om det er noen som kan hjelpe hverandre, så er det dere to. :)

Mvh. "Dr-Holm".

Det var derfor jeg starta denne tråden. Jeg har tenkt lenge på at jeg ikke har kjæreste, men at jeg vil ha. Men når jeg leste det til "anonym" tenkte jeg på hvordan jeg framstår. Jeg framstår ikke sur, tvert om, men jeg flørtet ikke. Jeg greier det bare ikke.

Lenke til kommentar

Kunne du selv ha vært kjæreste med en med Aspergers syndrom? Svaret er helt sikkert ja.

:)

Så vidt jeg har forstått opptrer virkningene av syndromet i svært varierende grad. Jeg regner med at du selv kjenner dine begrensinger. Har du fått muligheten til å dele erfaringer med andre i samme situasjon som deg?

Lenke til kommentar
Du får sikkert kjæreste lett, de fleste jenter gjør det :) Jeg ser vertfall ingen grunn til at det der skulle stoppe meg fra å bli sammen med en jente jeg likte ^^

det var nå litt av en påstand. Det er like lett/vanskelig for gutter å få kjæreste som jenter (det trengs nemlig to). Det er gjerne lettere for jenter å få en gutt med seg hjem fra byn, men det er to helt forskjellige ting.

Til trådstarter, det skal nok gå fint, men det tar ofte litt tid. Men det kan jo også hende du treffer en i morgen. Vær åpen og ærlig. Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Asperger
Hvor bor du då TS? Man har jo bedre chances i store byene en i små landbsygda.

I Oslo :) Men jeg går ikke på diskotek, bare noen få fester. Så det er ikke så mange sammenhenger jeg kan møte noen. Og de få gangene jeg har vært tiltrukket av noen har jeg ikke turt å ta kontakt uansett :/ De veldig få som har vært interssert i meg har ikke jeg ikt noe særlig.

Føler meg sær og alene, men takk for oppmutrende ord.

Og ja, Detectable, en aspie-date hadde gjort seg. Haha! Med hver vår "passer" ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...