treeHugger123 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) ... Endret 14. september 2010 av yngvenot Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er du student kan du lage en bruker på dustinhome.no med studentemailen din å få fri frakt på alt utenom varer som blir levert med pall. + at du får rabatt på samtlige varer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er du student kan du lage en bruker på dustinhome.no med studentemailen din å få fri frakt på alt utenom varer som blir levert med pall. + at du får rabatt på samtlige varer. Gjelder det oss på videregående også? Jeg registrerte meg med mailen jeg har fått av fylkeskommunen, men ser ikke ut som at jeg har noen spesiell konto akkurat. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er du student kan du lage en bruker på dustinhome.no med studentemailen din å få fri frakt på alt utenom varer som blir levert med pall. + at du får rabatt på samtlige varer. Gjelder det oss på videregående også? Jeg registrerte meg med mailen jeg har fått av fylkeskommunen, men ser ikke ut som at jeg har noen spesiell konto akkurat. Nope. Det er for alle som studerer, dvs universitet og høyskole. En på videregående er ikke student. Sitat fra dustinhome.no: Her kan du som studerer ved universitet eller høyskole registrere deg for å få:Studentrabatt på hele sortimentet* Unike studenttilbud Alltid fraktfri leveranse. OBS! Gjelder ikke for leveranse på pall! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vet ikke Kontoen er ikke spesielt spesiell ut ifra det jeg har sett. Men du legger merke til at produkter koster noen kroner billigere når du er logget inn med en studenbruker pluss at på handlekurven så står det ikke at du må betale frakt Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner en fyr som fikk studentavslag på en Mac en gang i tiden, det var i Vidergående. han fikk vertfall 10% billigere som tilsvarer fortsatt 40% for dyrt for en mac den gangen:p Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Koster sånn ca 116kr å sende en pakke med Posten idag, vanlig sporbar servicepakke-pris. Lenge leve Posten og de prisene de opererer med. Hvis du bor i Oslo eller Sandefjord kan du hente pakken direkte hos nettbutikk. Eller slå deg sammen med en annen person som også skal bestille noe, og del portoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå