direkte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en bærbar pc som begynner å bli ganske gammel og dårlig nå, og er redd for å miste det jeg har lagret på den. Jeg vil overføre de filene jeg har på denne pcen på den nye jeg skal kjøpe, men jeg skal ikke kjøpe noen ny før den jeg har ikke funker mer. Hvordan kan jeg lagre det jeg har på denne pcen for å få det på den nye jeg skal kjøpe? Det går vel ikke ann å gjøre det når den jeg har nå blir så dårlig at jeg ikke får slått den på? Lenke til kommentar
direkte Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvordan funker det? Lagrer jeg alt jeg har på denne pcen på den, og så kan jeg overføre det på den nye pcen når jeg kjøper den? Hvordan kan jeg øverføre det da? Lenke til kommentar
direkte Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvordan får jeg overført filene da? Får jeg lagret absolutt ALT jeg har på denne pcen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis den eksterne harddisken er stor nok, ja. Du kobler den som oftest til med en USB-kabel Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Evt hvis du har annen pc i huset kan du føre over via lokalnett, og ha provisorisk backup på den i mellomtiden. Det gjør værtfall jeg. Dog har et par servere på lur i huset Vil værtfall spare deg for penger. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du diskettstasjon på begge maskinene ? Fra spøk til revolver; Jeg ville mekka en delt mappe med full tilgang på den maskinen alt mulig skal TIL. Dette forutsetter at du har en stasjonær datamaskin stående. Ellers er ikke eksterne harddisker så dyre. Nyttige for fremtiden er de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå