Mr Powerful Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei. Veldig ofte når jeg spiller COD online ender det opp med at hosten leaver, og vi må bruke tid på å lete etter en ny host. Ofte da så er det tydeligvis ingen som kan hoste, og vi må lete etter et nytt game. Tenkte derfor det ville være enklere å gjøre slik at jeg kan bli host. Noen som vet hva som må til? Åpne porter til ps3'en eller noe sånt..? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Veldig ofte når jeg spiller COD online ender det opp med at hosten leaver, og vi må bruke tid på å lete etter en ny host. Ofte da så er det tydeligvis ingen som kan hoste, og vi må lete etter et nytt game. Tenkte derfor det ville være enklere å gjøre slik at jeg kan bli host. Noen som vet hva som må til? Åpne porter til ps3'en eller noe sånt..? På første multiplayer menyen i MW2 mener jeg det står "NAT: open" hos meg. Jeg antar da at spillet har greid å åpne de portene den trenger selv (uPnP er slått på i router og PS3). Men jeg har ikke lært meg å se om jeg har vært host noen gang. Din generelle båndbredde og ping til de andre deltagerne blir vel også brukt til å avgjøre om man kan brukes som host. Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hmm.. jeg åpnet også uPnP i routeren, men fikk ikke "NAT: open", måtte åpne noen porter til playstationen også, og da fikk jeg "NAT: open". Har ikke merket noen forskjell på selve spillet enda, så var vel muligens ikke så veldig mye vits med å stresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå