Klossmajoren Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du leste riktig ja, jeg fikk en link av en på facebook hvor du kan få spotify premium gratis! alt du må gjøre er å lage en bruker på siden, så må du gjøre en campaign, det er en liten test du må ta, du må bare svare på noen spørsmål. når du har gjort det må du invitere 6 venner, du må få dem til å signe opp under din link. jeg prøver ikke å lure noen her til å signe opp under min link, men det hadde hvert ekstremt hyggelig av deg å gjøre det, hvis du signer opp under min link, vill jeg signe opp under din link, da har vi en vinn vinn situasjon her er linken hvor du kan signe opp på:*Reklamelink fjernet* bare send deres link tilbake til meg når dere har fullført spørsmålene.så vill jeg signe opp under dere. spotify premium koster 99 kroner i måneden så det hadde hvert så digg å fått det gratis! ps. dette er ikke scam, dette er 100% ekte, alle vennene mine på facebook sier at det funker! Endret 4. januar 2010 av KVTL Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noe jeg har lært her i livet så er det ingen ting her i verden som er gratis. Spotify premium koster, og om dette fungerer så gjør de det på ulovlig hvis. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noe jeg har lært her i livet så er det ingen ting her i verden som er gratis. Spotify premium koster, og om dette fungerer så gjør de det på ulovlig hvis. hmmm, du har rett i at ikke alt er gratis her i livet, men jeg tror det er 110% gratis, fordi når vi gjør campaign greia tjener noen andre penger på at vi tar de testene. så jeg tror det er helt gratis og lovlig..... men tror du du vil signe opp under min lnik? jeg mangler 5 stykker som må signe opp under min lnik? pls Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Huff, dette er jo pyramidevirksomhet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Referrallink, rapportert. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Referrallink, rapportert. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg