Wisd0m Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Og selge VG er ikke noe særlig til butikk, man må selge alt for mange aviser pr. time for å få en brukbar timeslønn. Endret 7. januar 2010 av Wisd0m Lenke til kommentar
digernes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å selge VG er en drittjobb! Solgte VG i ett år, tjente fra 30-70 kr for 2-3 timers arbeid hver søndag! For guds skyld, hold deg unna!!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Å selge VG er en drittjobb! Solgte VG i ett år, tjente fra 30-70 kr for 2-3 timers arbeid hver søndag! For guds skyld, hold deg unna!!! Da var du en elendig avisselger! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan toppe den! Men jeg solgte Dagbladet jeg da. Når jeg solgte tjente jeg 3 kr pr. avis. Solgte aldri ut hele 30-pakken jeg fikk utlevert. Nå var ruta mi i et "terrassehus", hvor det er 5 oppganger med 14 etasjer, pluss husene rundt om i bakken. Fikk god trim da, men jeg var alt for glad i senga og fester lørdagen før. "Jobba" i 2 måneder kanskje, men var ute kanskje 4-5 søndager. Husker ikke hvor mye jeg tjente, men var vel muligens 200kr tilsammen. "Wooo, hooo". Fikk jobben kun pga. at brosjan jobbet med å administrere rutene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Lønnen er minst det dobbelte av hva du kan gjøre i VG (+/- 4000 kr måneden), og du slipper å stå opp i helgene. Du jobber tirsdag til torsdag, og en standard rute tar deg ca en time. Når du blir mer rutinert tar det kortere tid. Etter litt øvelse brukte jeg 30-40 min på min rute, og tjente da over 4000 kroner måneden. Maksimalt 3 timer i uka, og en månedslønn på over 4000? Tror ikke det er mange som kan slå det Men når på tirsdag og torsdag er det? Jeg har trening hver tirsdag (18:30-21:00) og på torsdag er det konfirmasjons-ting kl 17:00-19:00, men det er bare til april. Men 4000,- i måneden er MYE Hverfall for meg som har hatt en inntekt på 200 kr i måneden de siste 4 åra Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Avisene kommer til hentestedet senest 15.30 (men i realiteten er de der som oftest mellom 11 og 13.30), og skal være ute innen 17.00. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Å selge VG er en drittjobb! Solgte VG i ett år, tjente fra 30-70 kr for 2-3 timers arbeid hver søndag! For guds skyld, hold deg unna!!! Da var du en elendig avisselger! Det kan hende var i 6. klasse! Men jeg bor på en liten øy med 3000 innbyggere og ikke så tettbebodd. Tjente 3 kroner per avis. Avisene kom i 10-tiden, så det var et helvette å stå opp i regn osv. hver søndag for å tjene seg noen usle kroner. Bor du i en by, blir det annerledes, det skal jeg ikke uttale meg så mye om. Men tenk deg godt før du går inn i denne bransjen, det er tøft. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Avisene kommer til hentestedet senest 15.30 (men i realiteten er de der som oftest mellom 11 og 13.30), og skal være ute innen 17.00. Oioi! :!: Hentestedet er sikkert en kiosk 50 meter ifra meg også, veit jo ikke da, men de selger hvertfall masse aviser der Får se hva ting blir til EDIT: Sjekket aftenposten side bud-sider nettop, og det virker som om det bare er mulig å gå med avisene i Oslo, Akershus, Bærum og Follo områdene! Jeg bor i Fredrikstad btw http://avisbud.aftenposten.no/ViewArticle.do?articleid=2 Endret 11. januar 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå