iniestagram Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Korrekt. Håper de andre her også forstår hva subjektivt og objektivt betyr. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Tenker vi stenger denne for opprydding EDIT: Jeg måtte dessverre slette 12 innlegg som enten inneholdt personangrep, var godt over kanten av akseptabel oppførsel, eller svarte på dette. Hold dere unna personangrep og andre ufinheter, så slipper vi å sensurere debatten Endret 6. januar 2010 av Cuneax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 "Nicholson er en dårlig skuespiller" Bonden Duggur sez : Du komme itj tell Trøndelag og påstår at'n Nikkelsen e dårlig......sånn gjør man bærre itj ! Æ så mang av hans filma på bygdekino ja ! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) "Nicholson er en dårlig skuespiller" Bonden Duggur sez : Du komme itj tell Trøndelag og påstår at'n Nikkelsen e dårlig......sånn gjør man bærre itj ! Æ så mang av hans filma på bygdekino ja ! Ser ikke helt hva det innlegget skulle være godt for. Det er ingen som har påstått det du sier der og det gir heller ikke så mye mening. Tror ikke det er noe vits i å diskutere dette noe mer, da man er langt fra topic. Endret 6. januar 2010 av Levaiathan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Humor min venn.....humor Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Drugs are bad for you Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan vet du det , erru stoner heller Man har ikke mer morro enn man lager selv lol Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man har ikke mer morro enn man lager selv lol Sant, men jeg tror ingen andre enn du selv tar "humoren" din... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tørker meg i kanelstjerna mht imdb , underholdning teller mest til sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå