Gå til innhold

Elendig av Flust.no


Anbefalte innlegg

Hei,

Forsøkte benytte flust.no til julehandelen i år. Det blir siste gangen jeg benytter det nettstedet.

 

Jeg er bosatt i utlandet. De jeg har forsøkt i Norge før kan takle den saken enkelt. Ikke flust.no.

 

Det så ut som betalings adressen min ble registrert som den skulle. Jeg fant det jeg ville ha og det så ut som betalingen og handlen var i orden. Jeg fikk til og med email kvittering.

 

Snakket med mottakern nesten 2 uker senere og ingen ting var mottatt.

 

Jeg kontaktet flust.no og til tross for at jeg gav dem ordre nummeret, kunne de ikke finne ordren i systemet sitt. Jeg kontaktet dem igjen dagen etter og denne gangen kunne de finne ordren, men de visste ikke noe om betalingen. De kunne ikke engang si med sikkerhet om betalingen hadde gått igjennom. Virker ikke som de har det minste kontroll pa bestillings systemet sitt.

Etter flere dager frem og tilbake på email fant jeg selv ut at adressen min ikke hadde blitt registert og at det nok var derfor betalingen ikke hadde gått i orden og dermed ingen ting skjedd.

 

Flust.no sendt ikke noen mail om problemet, ordren ble bare hengende i systemet.

 

Jeg ville tro at dette er på grensen av det lovlige, data sikkerheten synes å være elendig.

 

Så var svart forsiktig med å benytte flust.no, om du er i utlandet, glem det, finn noen andre.

 

Mons

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Mons,

 

Jeg beklager at handelen hos oss ikke gikk som planlagt. Vi sender ikke varer til utlandet, så det kan ha vært årsaken til det problemet du beskriver.

 

Nå har jeg søkt igjennom alle e-poster Kundeservice har behandlet i desember, og alle ordre som har feilet i november og desember, men jeg kan ikke finne en som er registreret på deg (fornavn Mons). Fint hvis du sender meg en PM og gir meg noen flere detaljer, slik at jeg kan finne ut av hva som har gått galt.

 

Igjen beklager jeg feilen som har oppstått. Jeg kan forsikre deg om at Flust er trygt og at vi behandler data korrekt og lovlig.

 

Håper å høre fra deg.

 

Mvh

Flust.no

v/ Christian

Lenke til kommentar
Hei Mons,

 

Jeg beklager at handelen hos oss ikke gikk som planlagt. Vi sender ikke varer til utlandet, så det kan ha vært årsaken til det problemet du beskriver.

 

Nå har jeg søkt igjennom alle e-poster Kundeservice har behandlet i desember, og alle ordre som har feilet i november og desember, men jeg kan ikke finne en som er registreret på deg (fornavn Mons). Fint hvis du sender meg en PM og gir meg noen flere detaljer, slik at jeg kan finne ut av hva som har gått galt.

 

Igjen beklager jeg feilen som har oppstått. Jeg kan forsikre deg om at Flust er trygt og at vi behandler data korrekt og lovlig.

 

Håper å høre fra deg.

 

Mvh

Flust.no

v/ Christian

 

Hei,

Jeg benytter ikke mitt egentlige navn her.

 

Poenget mitt er at varen skulle IKKE til utlandet, den skulle leveres i Norge, men jeg som betaler ER i utlandet. Andre nettbutikker kan takle dette, ikke dere.

 

Mons

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg benytter ikke mitt egentlige navn her.

 

Poenget mitt er at varen skulle IKKE til utlandet, den skulle leveres i Norge, men jeg som betaler ER i utlandet. Andre nettbutikker kan takle dette, ikke dere.

 

Mons

 

Hei,

 

Takk for tilbakemelding!

 

Da skal vi se på hvordan vi kan endre systemet og de interne rutinene, slik at vi kan takle dette i fremtiden. Beklager det inntrufne og takk for at du gir en tilbakemelding, slik at vi kan forbedre oss.

 

Mvh

Flust.no

v/Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...