Sitronsaft Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 - snip - Merker vi har fått en ny trenings- og kostholdsekspert her på forumet Det jeg elsker med treningsdelen her, fins genier som deg, Pijus, War, og flere (som jeg ikke husker i hodet akkurat nå). Lærer noe nytt hele tiden jeg Skal pløye gjennom tråden i morgen. Lenke til kommentar
Sternocleidomastoid Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har ikke vært negativ mot baseøvelser... lær å les (doh).. Hvis dere virkelig trur at det er sunt for alle/hvem som helst, å starte med markløft og militærpress, må jeg si at dere har virkelig misforstått.. Å trene inn teknikken uten vekter er ikke et dumt svar, men å starte på første treningsøkta med å belaste ryggen, vil jeg si at ikke er veldig smart.. "200g" sa ikke at 200 kg var lite? IGJEN; LEEES! var vel litt mer en kommentar ment for fun.. 200g betyr 200 gram.... og ja, det er lite.. Btw; jeg vet at markløft og base øvelser er drit bra trening.. men begyn med det som litt mer erfaren.. Man lærer seg ikke å løfte riktig ved å se på noen på youtube.. Start med å bygg opp litt muskulatur; så kan du senere begynne med baseøvelser øve inn teknikken, som pijus sa, er ikke så dumt det faktisk. Lenke til kommentar
Sternocleidomastoid Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Men uansett.. Hans valg; om han vil starte med å "ofre" ryggen sin, for styrke, så må han gjerne gjøre det Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er framleis uenig. Du starter med å bygge opp muskulaturen med akkurat desse baseøvelsane. Trådstarter, ikkje start med armcurls! Lenke til kommentar
different Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Men uansett.. Hans valg; om han vil starte med å "ofre" ryggen sin, for styrke, så må han gjerne gjøre det Det kalles å bygge en sterk rygg. Han ofrer hverken rygg eller styrke, tvert i mot. Dessuten, en gang må han begynne og det spiller ingen roller når, så hvorfor ikke gjøre det riktig med en gang? Å trene inn teknikken uten vekter er ikke et dumt svar, men å starte på første treningsøkta med å belaste ryggen, vil jeg si at ikke er veldig smart.. Btw; jeg vet at markløft og base øvelser er drit bra trening.. men begyn med det som litt mer erfaren.. Man lærer seg ikke å løfte riktig ved å se på noen på youtube.. Hvordan foreslår du man lærer seg å løfte riktig da? Erfaring kommer ikke av curls Endret 20. januar 2010 av different Lenke til kommentar
Sternocleidomastoid Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 "Hvordan foreslår du man lærer seg å løfte riktig da? Erfaring kommer ikke av curls" Jeeesus christ! XD les ffs =) Lær inn teknikken ved å trene øvelsen uten vekter.. ikke med vekter... (som pij sa) Lenke til kommentar
different Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 "Hvordan foreslår du man lærer seg å løfte riktig da? Erfaring kommer ikke av curls" Jeeesus christ! XD les ffs =) Lær inn teknikken ved å trene øvelsen uten vekter.. ikke med vekter... (som pij sa) Og problemet med markløft var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå