atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Nå har jeg fått et problem. Når jeg sender henne meldinger så kommer de ikke frem Men når hun sender til meg kommer de frem med engang. Har prøvd å sende til andre og de mottar meldingene. Noen som kan hjelpe meg eller skal jeg starte en ny tråd? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da er det noe galt med hennes telefon... Har hun full innboks kanskje?? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Da er det noe galt med hennes telefon... Har hun full innboks kanskje?? Hun mottar meldinger fra andre venner, men ikke fra meg Får du noen feilmelding? Nei.. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da er det vel bare tegn på at du må ringe da! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 kanskje hun har kødda med deg helt til nå, og er lei av det, så hun ignorerer mld dine og legger på når du ringer? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ordnet seg Slettet bare alle meldingene jeg hadde på telefonen Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ordnet seg Slettet bare alle meldingene jeg hadde på telefonen bra da! når skal du ringe henne da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 På tide å ringe, kanskje...? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ordnet seg Slettet bare alle meldingene jeg hadde på telefonen bra da! når skal du ringe henne da? Når hun logger av MSN og sier at hun skal sove Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 kanskje hun har kødda med deg helt til nå, og er lei av det, så hun ignorerer mld dine og legger på når du ringer? Vet at hun ikke kødder med meg, fordi hun driver å sender meg masse SMS'er om hvorfor jeg ikke svarer.. Og det ang ringingen vet jeg ikke.. Hun hadde vært ute i dag og da kanskje vært et sted uten dekning elns Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Som mange andre har sagt før er det bare å kjøre på. Ikke nøl, ta grip om telefonen og ring med en gang! NÅ! Mye bedre å snakke på telefon før dere møtes. Kan bli veldig rart å høre stemmen hennes face-to-face. At hun ikke tar opp telefonen kan være fordi hun er veldig nervøs? Tror ikke hun kødder med deg. Hvis hun aldri tar opp telefonen, bør du bruke et annet nummer og se om hun svarer da. Lykke til! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hun logget av MSN, jeg tok motet og ringte henne for å si natta. Hun tok telefonen Jeg ønsket henne god natt, og hun hadde verdens søteste stemme Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 haha, konge! bra jobba Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hun logget av MSN, jeg tok motet og ringte henne for å si natta. Hun tok telefonen Jeg ønsket henne god natt, og hun hadde verdens søteste stemme Godt jobba! dette kan det jo bli noe ut av om du er heldig! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Høres faktisk ut som dere har noe på G Stå på! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Høres faktisk ut som dere har noe på G Stå på! Tror det, og jeg skal stå på for å få henne Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Pass på at du ikke prøver FOR hard da Kan fort ødelegge for deg. Ikke vær for påtrengende bare. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Pass på at du ikke prøver FOR hard da Kan fort ødelegge for deg. Ikke vær for påtrengende bare. Ja, skal passe på det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bra jobba, dude Men pass på som andre sier her; ikke prøv for hardt, og ikke ødelegg for deg selv. I tillegg er det ingen fasit svar, så du må nesten bare gjøre det som passer deg best. Og ikke nøl, bare kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg