AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Du kan jo dra den sleipe varianten her: Litt utpå kvelden mens dere snakker på MSN, så blokker du henne putselig helt uten videre. Så kan du ringen henne og si: "Sorry for at jeg bare blei borte på msn, men nettet har klikka og får det ikke på igjen. Så jeg ringte bare for å si natta/ha det" Ikke ord-rett men kansje noe i den duren Og etter det, så kan du fortsette med: "det er litt skummelt å prate i telefonen/jeg liker ikke å prate i telefonen, synes jeg har så rar stemme" eller whatever. Si noe som ufarligjør hele situasjonen. Dermed blir det kanskje litt lettere å prate sammen. Kanskje hun svarer med noe sånt som "ja, jeg og" eller noe. Dette er bare forslag, så ikke ta dem ordrett. Det er poenget som er viktig. Og husk: Jenta er minst like nervøs/usikker som deg for å snakke med deg i telefonen og møte deg. Endret 10. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 - "Hei" "Hei" - "Skjer?" "Ikke noe spess. Der?" - "Ikke mye" "Liker du kjeks?" - "Ja fy faen jeg elsker kjeks" "Åh, jeg og. Hvilken type liker du best?" - "Maryland Cookies er jævlig gode. Du da?" "Elsker Maryland Cookies jeg og, men de er så dyre i forhold til vanlige Mariekjeks" - "Ja, vet, det suger så jævlig." "Men du, angående onsdag, jeg vet om en butikk med jævlig mye billig kjeks." - "Åh, nice! Elsker deg <33333" "<33333" - "<33333333333" "<333333333333333333" - "<3333333333333333333333333" [...] Verd et forsøk. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ballerina-kjeks er tingen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hater kjeks! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hater kjeks! Vel, det gjorde ting fort litt vanskeligere... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Eller hater det ikke, men jeg synes det ikke er noe godt.. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dere hadde ikke snakket sammen på telefon? Nah, jeg tok initiativ og avtalte bare å møtes ila. første MSN-samtale. Bedre å lære å kjenne en person på ordentlig enn over MSN/telefon. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Then there's still hope. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad. Da har du tatt det første steget - så nå er neste gang myyye enklere. Ring igjen i kveld, da har hun sikkert fått lada opp telefonen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad. Da har du tatt det første steget - så nå er neste gang myyye enklere. Ring igjen i kveld, da har hun sikkert fått lada opp telefonen. Det håper jeg Prøver igjen i kveld Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad. Da har du tatt det første steget - så nå er neste gang myyye enklere. Ring igjen i kveld, da har hun sikkert fått lada opp telefonen. Det håper jeg Prøver igjen i kveld Gleder meg til å høre hvordan det gikk! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Skal holde dere oppdatert utover kvelden Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Lykke til, men husk å ikke tenke at den samtalen er noe veldig stort, da høres du bare mer nervøs ut. Vær selvsikker og trygg i telefonen, og ikke øv inn setninger, så går det bra. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Skal jeg si at jeg ringte henne før på dagen ? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei. Ikke jug. Eh... Han gjorde jo det... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Synes dette blir litt for mye oppskrifts-messig. Husk, det er ingen oppskrift. Den finnes ikke. Om føler for å påpeke at du har ringt tidligere på dagen, så kjør på - jeg tviler på at du har så mye å tape på å si det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 haha, så lættiz. må følge med her ass. "Det du angrer på er ikke det du gjorde, men det du ikke turde å gjøre" elns. You Go Girl! haha Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei. Ikke jug. Eh... Han gjorde jo det... Åja. Da er det bare å si det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg