Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en jente jeg møtte over internett uten noen annet kommunikasjon enn msn og sms. Men det var trygt å møte hun siden vi avtalt å møte på et offentlig sted. Gjør det du og, ikke møt opp hvis hun siet at hun sitter på en benk i skogen :). Men advarslen er at det gikk rett i dass, hun blir en helt annen person i virkligheten!

Men lykke til, håper det vil gå bedre med deg enn med meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg møtte en jente jeg møtte over internett uten noen annet kommunikasjon enn msn og sms. Men det var trygt å møte hun siden vi avtalt å møte på et offentlig sted. Gjør det du og, ikke møt opp hvis hun siet at hun sitter på en benk i skogen :). Men advarslen er at det gikk rett i dass, hun blir en helt annen person i virkligheten!

Men lykke til, håper det vil gå bedre med deg enn med meg!

Vi skulle møtes på Oslo S, så tror ikke det blir noe problem, vet jeg har fått mange advarsler her og tar dem til meg, men jeg vil så gjerne møte henne så jeg legger advarslene til side :)

Ikke noe problem. Det fra meg hjalp nok ikke stort :p

Jo, den har vært til stor hjelp, fant f.eks. hvordan jeg skal kjenne henne bedre ved å spørre hva det værste hun har vært med på osv :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg mye erfaring her, men jeg ville absolutt anbefalt deg å ringe henne før dere møtes. Det kan fort bli litt klein stillhet om første gang dere møter hverandre er første gang dere hører hverandre også. Tror det er lurt at dere blir trygge på hverandres stemmer før møte, da stemmen er en stor del av en person og at det derfor kan føles som om man møter en veldig "ny person" om man møter en man ikke har hørt snakke face-to-face. Samtalene vil gli mye enklere om dere er trygge på hverandres stemmer.

Og angåene rose/blomst/gave-greia, jeg vet ikke helt om jeg ville gjort noe sånt. Ja, det er hyggelig, omtenktsomt etc, men det er veldig lett å "tulle det bort" når det kommer til overrekkelsen av disse greiene. Type "Eh.. Jo, du jeg bare kjøpte noen blomster jeg.. eh.. *rødme og være mye flau*.. Såeh... her er de.".

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jeg fundererer mye når jeg er i dusjen, og i dag var intet unntak.

Det jeg fant ut (som jeg ser at noen andre også har skrevet her nå) var at du ikke burde gi henne en blomst.

Og så plutselig fikk jeg den perfekte ideen. Du kjøper et web-kamera til henne, pakker det inn og gir det til henne når dere møtes :)

Du kan få billige web-kamera og begge får fordelen av det. (I hvert fall om du også kjøper et :p)

Ideen fikk jeg så klart fordi du sa at ingen av dere hadde web-kamera.

Jeg tror hun blir kjempeglad og synes det er søtt av deg. Du kan jo skrive på lappen "Jeg kjøpte denne til deg, så kanskje vi "sees" litt oftere :)".

Endret av JanFr
Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg mye erfaring her, men jeg ville absolutt anbefalt deg å ringe henne før dere møtes. Det kan fort bli litt klein stillhet om første gang dere møter hverandre er første gang dere hører hverandre også. Tror det er lurt at dere blir trygge på hverandres stemmer før møte, da stemmen er en stor del av en person og at det derfor kan føles som om man møter en veldig "ny person" om man møter en man ikke har hørt snakke face-to-face. Samtalene vil gli mye enklere om dere er trygge på hverandres stemmer.

Og angåene rose/blomst/gave-greia, jeg vet ikke helt om jeg ville gjort noe sånt. Ja, det er hyggelig, omtenktsomt etc, men det er veldig lett å "tulle det bort" når det kommer til overrekkelsen av disse greiene. Type "Eh.. Jo, du jeg bare kjøpte noen blomster jeg.. eh.. *rødme og være mye flau*.. Såeh... her er de.".

Ja, jeg skal ringe henne, men det er liksom hva skal jeg si? Det er det som er problemet. Som jeg har sagt tidligere er at jeg bare har vært 1 tastetrykk unna for å ringe henne :)

Ja, gave.. Kanskje jeg skal vente litt med det da :)

Enig at du ikke burde gi blomster eller noe lignende første gangen. Det burde du heller gi hvis dere bestemmer dere for å møtes igjen.

Kan da ta med en liten gave hvis vi møtes igjen ja.. Enig med deg på det der :)

Jeg fundererer mye når jeg er i dusjen, og i dag var intet unntak.

Det jeg fant ut (som jeg ser at noen andre også har skrevet her nå) var at du ikke burde gi henne en blomst.

Og så plutselig fikk jeg den perfekte ideen. Du kjøper et web-kamera til henne, pakker det inn og gir det til henne når dere møtes :)

Du kan få billige web-kamera og begge får fordelen av det. (I hvert fall om du også kjøper et :p)

Ideen fikk jeg så klart fordi du sa at ingen av dere hadde web-kamera.

Jeg tror hun blir kjempeglad og synes det er søtt av deg. Du kan jo skrive på lappen "Jeg kjøpte denne til deg, så kanskje vi "sees" litt oftere :)".

Tror jeg må vente litt med det, som veldig mange andre har sagt at jeg burde vente med gave. Dessuten har jeg ikke så mye penger for tiden.

Men takk for tipset :)

Endret av mellers
Lenke til kommentar

Ikke planlegg ord for ord hva du skal si i telefonsamtalen, da blir det bare veldig kunstig. Bare gjør det spontant, ta det på sparket. Dere finner alltid noe å snakke om. Bare start med å si at du ikke greide å vente med å høre den søte stemmen hennes eller noe, eller bare ring for å si natta.

Lenke til kommentar
Ikke planlegg ord for ord hva du skal si i telefonsamtalen, da blir det bare veldig kunstig. Bare gjør det spontant, ta det på sparket. Dere finner alltid noe å snakke om. Bare start med å si at du ikke greide å vente med å høre den søte stemmen hennes eller noe, eller bare ring for å si natta.

Nei, men kanskje ha noe relatert å snakke om, slik at det ikke bare blir: "Ja, hva gjør du da?" hele tiden... Det blir kleint.

Lenke til kommentar
Mellers, du må ikke tenke så mye på det!

Jeg har jo allerede skrevet i tråden at du kan si at du ringte for å høre den søte stemmen. :)

Ja, jeg vet at jeg kan si det, men i mitt hode så virker det rart. Det å ringe en person for å si at jeg ringte bare for å høre stemmen din. :)

Lenke til kommentar

Jeg traff ei jente på internett som jeg har prata med på MSN i ca. ei uke nå. Vi traff hverandre i går kveld og tok det helt casual. Fant en restaurant og tok noe mat og stakk på Avatar etterpå. Utrolig koselig og ikke weird i det hele tatt. Begge to hadde det kjempebra og vi skal møtes igjen ganske snart. :) Tror cluet er å møte hverandre forholdsvis fort før man får et fullverdig (ofte feil?) inntrykk av den andre personen. Møtet bør man også ta veldig casual med intensjon om at dere skal bli kjent med hverandre og bare gjøre noe greit sammen. Ikke lag noe store greier ut av det der dere planlegger at dere skal bli hodestups forelsket fra første stund.

Lenke til kommentar
Jeg traff ei jente på internett som jeg har prata med på MSN i ca. ei uke nå. Vi traff hverandre i går kveld og tok det helt casual. Fant en restaurant og tok noe mat og stakk på Avatar etterpå. Utrolig koselig og ikke weird i det hele tatt. Begge to hadde det kjempebra og vi skal møtes igjen ganske snart. :) Tror cluet er å møte hverandre forholdsvis fort før man får et fullverdig (ofte feil?) inntrykk av den andre personen. Møtet bør man også ta veldig casual med intensjon om at dere skal bli kjent med hverandre og bare gjøre noe greit sammen. Ikke lag noe store greier ut av det der dere planlegger at dere skal bli hodestups forelsket fra første stund.

Dere hadde ikke snakket sammen på telefon? :)

Lenke til kommentar

det virker jo nesten som at du ikke er moden for noe som helst forhold enda da! :S Du lager en jævla stor sak ut av å ringe ei jente.. :p Er jo ikke noe farlig da, er bare en telefonsamtale... -.-

Skal du få noe ut av dette må du bare gå for det å ringe hun. ;) Ta det på sparket det er da du får et skikkelig bilde av åssen hun er, pluss at hun får et skikkelig inntrykk av hvordan du er.. :p Er vanskeli å bli kjent med noen bare over msn og sms.. :p

Endret av langskalle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...