Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Way to go ^^ Du er vist ikke helt tingen hos jenter Men kjipt. først denne "jenta" så hu jenta i klassen din :S Endret 20. januar 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Eller det var ikke et blankt nei, men det virket som at hun ikke ville det. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå vet du, i hvert fall. Hadde du ikke spurt, så hadde du kastet bort tiden i lange tider og fundert på dette. Godt jobba, mellers! Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå oppfører du deg som en desperat, liten unge... Kan du ikke ta det med ro?! Det kommer, ok? Det blir ikke sett pent på om du prøver deg på en ny med en gang det går dårlig med den forrige... Overraskende nok er jeg enig med JanFr.. Er da ingenting galt med å se seg om etter ei ny jente, han har jo ikke engang vært i et forhold. Og for argumentasjons skyld, hvis han hadde vært i et forhold er det helt individuelt hvor lang tid en person bruker for å komme over et brudd, det finnes ingen fasit. Og at det kommer? Hvis det er en ting som er sikkert er at ingen vil komme hvis han bare sitter hjemme og venter Ikke sett pent på av hvem? Bortsett fra han selv, oss og denne jenta tror jeg ikke det er så mange som vet om det som har skjedd. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spurte henne ut, men fikk blankt nei Den er kjip ass.. Men ja, ta tipset.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spurte henne ut, men fikk blankt nei Bra at du tørte og spørre! Kjipt at du fikk et nei da... Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer det ikke mer info fra Janfr snart ? :S Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer det ikke mer info fra Janfr snart ? :STror han er på en skoletur. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Var ikke det bare den ene kvelden han var på skoletur a? Men han burde komme tilbake med mere snart! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eller det var ikke et blankt nei, men det virket som at hun ikke ville det.Det ordner seg. Det kommer flere jenter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spørsmålet er bare NÅRTID Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alt er bare tull. Attention whores. Hadde dette skjedd med meg hadde jeg gladelig gått ut med all info og alle bilder. Tenk om hun lurer noen andre i fella. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alt er bare tull. Attention whores. Hadde dette skjedd med meg hadde jeg gladelig gått ut med all info og alle bilder. Tenk om hun lurer noen andre i fella. Og da hadde du ikke lenger vært medlem på forumet. Dette er ikke noen gapestokk for private vendettaer... Geir Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg må, etter å ha lest alle sidene etter side nr 25 (som sist var nyeste side da jeg sjekket), og jeg må få si wæææææw! Ikke bare var dette en strålende historie med et flott manusskript fra mellers og janFr, men også dere brukere lagde jo en herlig stemning og jeg har virkelig ikke humret så mye i en tråd som jeg har gjort i løpet av de n'te timene jeg har sittet og lest. Strålende med en såpass spennende avslutning, og jeg håper det kommer mer! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Trist med ho andre jenta også... men livet går videre ( ble noen poster om pm/facebook sletta her nå? ) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ( ble noen poster om pm/facebook sletta her nå? ) Yess.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Og dere behøver ikke poste flere. Geir Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er Jan Fredrik på skoletur enda? Lenke til kommentar
SpamHope Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Useriøst av Jan Fredrik å vente til etter klasseturen sin med å fortelle det siste han hadde funnet ut. Har mistet helt interessen til å få vite det nå, litt synd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er vel ikke mer å fortelle. Sannheten er av og til ganske så triviell... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg