Kris Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vet det Kan ikke noen starte en sånn? Kan sikkert lage en tråd Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "Linn" sin Og hvordan fant du frem til linn sin profil? men seriøst. Sett sammen et skikkelig inlegg slik at vi kan lese det sammenhengende, i stede for at vi får utdelt setninger i hytt å pine, slik at vi må sette de i riktig rekkefølge selv for å få de til å gi mening. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "Linn" sin Og hvordan fant du frem til linn sin profil? men seriøst. Sett sammen et skikkelig inlegg slik at vi kan lese det sammenhengende, i stede for at vi får utdelt setninger i hytt å pine, slik at vi må sette de i riktig rekkefølge selv for å få de til å gi mening. Det har jeg fortalt videre. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Rapporten kommer! Endret 19. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vet det Kan ikke noen starte en sånn? Kan sikkert lage en tråd Følger spent med! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vet det Kan ikke noen starte en sånn? Kan sikkert lage en tråd Lag en tråd å link til den her Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da) Du bor ikke tilfeldigvis rundt Jessheim-området? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå raser jo denne tråden off-topic da. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da) Du bor ikke tilfeldigvis rundt Jessheim-området? nei, som sakt, ekstremt vanskelig Nå raser jo denne tråden off-topic da. Kris lager jo en ny trås som burde vær oppe snart Endret 19. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Følger spent med! Lag en tråd å link til den her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194979 Bare svar i tråden, så kommer nok folk til å prøve twfa: Gjerne flytt innlegg herfra til den nye tråden for å slippe off-topic. Endret 19. januar 2010 av Kris Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Er ikke rart denne tråden går off-topic da.. Det er jo trolig ikke mer som skjer. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Og da setter vi strek for personinfo-OT her i tråden. Geir Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Feil tråd Endret 19. januar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Gjest Voksen kvinne Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd) Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket. Klem til dere alle! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd) Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket. Klem til dere alle! Linn? Lenke til kommentar
Gjest Voksen kvinne Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd) Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket. Klem til dere alle! Beklager litt for heftig skriving med påfølgende ordfeil/utelatte bokstaver. Måtte skrive i full fart da jeg var inspirert Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd) Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket. Klem til dere alle! *klem* Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Linn? Voksne kvinner er ikke 13 år ..Eller kanskje forfalskningen av ID aldri tar slutt for Linn Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Er det deg Linn ??? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da) 10kr på at jeg klarer å finne ut noe om deg Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da) 10kr på at jeg klarer å finne ut noe om deg Gå heller til den tråden som ble åpnet av Kris, ikke bruk denne tråden til dette! Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194979 Endret 19. januar 2010 av mellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg