Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men hvordan fant du den ekte Facebooken? Jeg? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Og mobilen ikke var på reparasjon var vel ganske åpenbart siden han kunne ringe henne på møtetidspunktet. Når vi først leker Hercule Poirot her: Hvis telefonen ringte og ingen svarte, kan ikke det bety at den ligger på verkstedet til lading og ringer? Geir Man pleier som regel å ta ut SIM kort og eventuelt minnekort før man leverer en mobil til reprasjon.. Det gjør jeg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis det å lage seg en internettidentitet ikke kvalifiserer som hvit løgn, har jeg da deres tillatelse til å hive ut alle fra forumet som jeg mistenker for å skryte på seg ting? Jeg tror kanskje det hadde blitt litt tomt etterhvert her. Geir bare lurer på, hva legger du i " Å skryte på seg " . Alder, Utseende eller ting, penger osv Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg utfordrer hvem som helst til å gi meg bilde og helst fult navn en i paralellklassen min som heter "Eirik". Greier dere ikke det kan jeg kanskje presse meg til å gi dere fødselsdato også. Jeg tar utfordringa! men har ikke tid nå. Litt mye kredit-debet kreditnota og samlebilag for diverse varekjøp og overført skattetrekk til bankinnskudd for skattetrekk akkurat nå. Men skal prøve når jeg får tid Finni'n alt Æh, da gidder jeg ikke... Utfordring til deg: Send meg en melding på facebook Dvs. du må finne ut hva jeg heter osv. først.. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg vil tro at ca 80 % av medlemmene her ville blitt kasta ut Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Og mobilen ikke var på reparasjon var vel ganske åpenbart siden han kunne ringe henne på møtetidspunktet. Når vi først leker Hercule Poirot her: Hvis telefonen ringte og ingen svarte, kan ikke det bety at den ligger på verkstedet til lading og ringer? Geir Nei jeg vet ikke, alt er mulig. Jeg hadde ihvertfall skrudd av mobilen før jeg eventuelt leverer den til reparasjon. Reparatørene må kanskje skru den på for å fikse den, vettu Edit: Leif Mulig det, jeg veit ikke hvordan de gjør det. Jeg har heldigvis ikke trengt å levere noen mobiler til reparasjon så langt i livet mitt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg utfordrer hvem som helst til å gi meg bilde og helst fult navn en i paralellklassen min som heter "Eirik". Greier dere ikke det kan jeg kanskje presse meg til å gi dere fødselsdato også. Jeg tar utfordringa! men har ikke tid nå. Litt mye kredit-debet kreditnota og samlebilag for diverse varekjøp og overført skattetrekk til bankinnskudd for skattetrekk akkurat nå. Men skal prøve når jeg får tid Finni'n alt Heh, merket at det faktisk ikke var så vanskelig, nei. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vanskelig, men fant noe info om deg. 22 Juli 1994 Oslo Gutt Medlem på SOL Medlem på NFF Medlem på PSforum Medlem på Innlegg.no/Gamer.no Spiller mye PlayStation Liker LittleBigPlanet Heter Eirik "Error" på innlegg.no? Bilde av deg: Du heter Lars. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men hvordan fant du den ekte Facebooken? Jeg? Nei, et raskt søk på "Lars" fra Oslo og du har det, så det nå. Var ment til JanFr. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Niks Er nok litt yngre Da gir jeg opp Fant en profil med samme navn som deg som også var jente med interesse for litteratur, trodde det var deg. (Har du fisker i akvarie?) Fant samme greia jeg og, på dikt.no? Har du en hund av rasen Boxer? Haha! Jeg har en bruker på dikt.no også da, men den heter ikke Nynaeve Jeg har en Border Collie ikke Boxer Har ikke fisker i akvarie lenger, men er interessert i litteratur Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 JanFr, du mister tilliten hos meg. hvis du setter sammen en post som gir en god forklaring det ting gir mening, og ikke bare en haug med ord som er tilfeldig sammensatt så kan det hende jeg skal tro litt på deg. (satt på spissen) Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "linn" eller "heriette" sin? Hvilke opplysninger satt du med når du startet "etterforskningen"? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis det å lage seg en internettidentitet ikke kvalifiserer som hvit løgn, har jeg da deres tillatelse til å hive ut alle fra forumet som jeg mistenker for å skryte på seg ting? Jeg tror kanskje det hadde blitt litt tomt etterhvert her. Geir bare lurer på, hva legger du i " Å skryte på seg " . Alder, Utseende eller ting, penger osv Problemstillingen var hypotetisk, så jeg har ikke noe fasitsvar. Jeg har ikke tenkt å gjøre det, selv det faktisk er en del brukere som ber oss om et fra tid til annen. Geir Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Heter Eirik "Error" på innlegg.no? Han er ikke internett-/forumtypen, nei. Men det var enklere enn jeg trodde, fordi dere har en del info om meg, vel og merke. Om dere bare hadde fått navnet Linn ut av løse lufta, uten noen ekstra opplysninger, kunne det fort vært verre. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vanskelig, men fant noe info om deg. Var altfor enkelt :o Scary Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Heter Eirik "Error" på innlegg.no? Han er ikke internett-/forumtypen, nei. Men det var enklere enn jeg trodde, fordi dere har en del info om meg, vel og merke. Om dere bare hadde fått navnet Linn ut av løse lufta, uten noen ekstra opplysninger, kunne det fort vært verre. Husk at "Linn" ikke heter Linn da JanFr, du mister tilliten hos meg. hvis du setter sammen en post som gir en god forklaring det ting gir mening, og ikke bare en haug med ord som er tilfeldig sammensatt så kan det hende jeg skal tro litt på deg. (satt på spissen) Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "linn" eller "heriette" sin? Hvilke opplysninger satt du med når du startet "etterforskningen"? Grunnet at jeg er en sinnsykt travel mann om dagen har jeg ikke hatt tid til å sette sammen en rapport, men det kommer... Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "Linn" sin Hvilke opplysninger satt du med når du startet "etterforskningen"? "Henriette"s Facebook, epost og mobilnummer. Endret 19. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Vanskelig, men fant noe info om deg. Var altfor enkelt :o Scary Nå holder det vel med poster om hvem de forskjellige brukerne her. Bedre å lage en egen tråd for det Men er mye info vi legger igjen på nettet, ja. Endret 19. januar 2010 av Kris Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vanskelig, men fant noe info om deg. Var altfor enkelt :o Scary Nå holder det vel med poster om hvem de forskjellige brukerne her. Bedre å lage en egen tråd for det Men er mye info vi legger igjen på nettet, ja. Ja, det hadde vært stilig! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kunne faktisk vært en rimelig morsom tråd. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vet det Kan ikke noen starte en sånn? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg