Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Tom du må nesten være våken 24/7 hvis du skal klare å holde spammet borte fra denne tråden Good luck. Elsker live-diskusjon JanFr du sa at hun la ut feil fødselsdato er det mange år forskjell eller bare uker/mnd/dager? Endret 18. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Guest_Synnøve_* Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei gutter. Vært en fornøyelig tråd.Og jeg vil takke dere hjertelig.Dere har vært så søte. Forandrer faktisk innstilling til menn etter det jeg har lest her. Tusen takk Hilsen Synnøve Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tom du må nesten være våken 24/7 hvis du skal klare å holde spammet borte fra denne tråden Good luck. Spam bryr jeg meg ikke så mye om i denne saken. Jeg kan jo stenge tråden før jeg tar kvelden, og åpne den igjen i morgen. Når jeg tenker meg om, kan jeg jo faktisk stenge hele forumet... :!: Geir Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det er rart hvor mange som sitter her så sent på kvelden å leser midt i uka Edit: er jo ikke rart at tråden blir spamma når det er så mange som vil si noe gleder meg til resten av verket til JanFr Endret 18. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Haha ja geir. Er så jævla lei å våkne opp og må lese gjennom 20 sider Steng den og åpn den når Janfr sier noe mer. Endret 18. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
MiMiZ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Morsomt å følge med på detta:D Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Må bare slenge inn en komentar her så jeg slepper og lese så sykt mange sider igjen xD Litt spennende dettta her, bortsett fra at det gikk på beskostning av meller =/ Lenke til kommentar
blinc Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 4. "Linn" har også løyet om fødselsdato Lurer også på dette!! Har dessuten hørt rykter om at Mellers nå vasser i dame forespørsler. Blir som reality"love" TV, gutta som ryker ut av Jakten på Kjærligheten, Bachelorette får masse forespørsler etterpå :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tja, venter egentlig bare på å se om noen poster noe som er fy. Sist måtte jeg lese gjennom 56 sider på en gang, det har jeg ikke lyst til å gjøre igjen, så jeg stikker innom litt oftere. Først og fremst synes jeg det var en søt historie med en trist slutt. Har vært med på sånne historier selv, bortsett fra at det var for 35 år siden og vi ikke hadde internett til å hjelpe/ødelegge for oss. Da måtte vi bruke jungeltelegrafen, og du kan tenke deg hvordan ting ble forvansket på veien fra sender til mottager... Geir Du slipper hvertfall at hele ungdommen din ligger dokumentert og tiljengelig for allmennheten på internett, Geir For oss som vokste/vokser opp på nitti/totusentallet er saken litt annerledes... Spennende utvikling det der. Håper du har rett anngående jentas intensjoner, stusser fortsatt litt over at noen skulle gidde å bruke såpass mye tid på "ingenting". Uheldigvis endte kanskje historien dårlig for både Mellers og jenta. Kanskje kun grunnet det som egentlig skulle være en nokså uskyldig spøk. Huff. Jan Fredrik: Mulig det er jeg som er for lenge oppe og har fått i meg for lite kaffe, men hvor vanlig er det at en vara i Fremskrittspartiets ungdomsorganisasjon får tilgang til Arbeiderpartiets lønningslister!? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hahaha for en tråd! Vi vil ha blodhevn haha. neida, mitt tips er at jenta ikke turde møte opp i redsel for ikke å innfri forventningene mellers hadde.. Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sikkert mange her til lands som heter Henriette og er født i 93. Det er nok en del, ja. Tror ikke brukeren "Henriette5" er noe mer enn en av oss som bare leser i tråden Riktig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jan Fredrik: Mulig det er jeg som er for lenge oppe og har fått i meg for lite kaffe, men hvor vanlig er det at en vara i Fremskrittspartiets ungdomsorganisasjon får tilgang til Arbeiderpartiets lønningslister!? Jeg tipper han referer til at Arbeiderpartiet (med flere) har sørget for at skattelistene ligger offentlig tilgjengelig på nettet, slik at hvem som helst med noenlunde idé om navn, alder og bosted kan finne inntekten til fremmede mennesker... Geir Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så hva kommer til å skje nå? Er alt bare over? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Så hva kommer til å skje nå? Er alt bare over? Vet ikke hva som kommer til å skje nå jeg. Ender vel med at jeg glemmer dette og starter på nytt Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det kan nok hende at det ikke blir noe mer ut av dette. Men ha i bakhodet når du skal bestemme deg: Utseende er en oppskrytt kvalitet. Ikke dropp dette bare fordi hun ikke så ut som du trodde. Hvis dere virkelig hadde noe felles så er det verd å ofre noen ekstra togbiletter for. Ellers kommer du til å bruke tiden din på å jakte på "finere" damer bare for å finne ut at det ikke betyr noenting så lenge dere ikke kan prate sammen om felles interesser. Geir Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Det kan nok hende at det ikke blir noe mer ut av dette. Men ha i bakhodet når du skal bestemme deg: Utseende er en oppskrytt kvalitet. Ikke dropp dette bare fordi hun ikke så ut som du trodde. Hvis dere virkelig hadde noe felles så er det verd å ofre noen ekstra togbiletter for. Ellers kommer du til å bruke tiden din på å jakte på "finere" damer bare for å finne ut at det ikke betyr noenting så lenge dere ikke kan prate sammen om felles interesser. Geir Hvis hun noen gang kommer til å logge på igjen enten på face eller MSN, skal jeg se hva som skjer.. Skal ikke si noe sikkert før jeg har snakket med henne igjen. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Utseende er oppskrytt, ja. Det burde ikke bety noe. For alt du vet kan hu ha vært seg selv, men har vært for flau eller redd til å si hvem hu egentlig er. Om hu ikke er like pen som du trodde, og det ødelegger alt, synes jeg ikke du fortjener ho engang. Det er ikke bare utseendet du må omgås med. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Om hu ikke er like pen som du trodde, og det ødelegger alt, synes jeg ikke du fortjener ho engang. Det er ikke bare utseendet du må omgås med. Agreed!! Endret 19. januar 2010 av malnor Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Utseende betyr en god del. Face it.. Lenke til kommentar
FancyMan Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Utseende betyr en god del. Face it.. Nja, Man liker ikke en person fordi den er pen. Man synest personen er pen fordi man liker den!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg